Iriver Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hei, 15 år, dsrr. 180 cm - 65 kg. Har akkurat begynt å trene. Disse øvelsene tar jeg 3 ganger, men bytter på slik at musklene får hvile mellom hver gang. Lurer på om det er noe mer jeg kan gjøre hjemme, og noe mer jeg kan gjøre på studioet. Jeg passer på å ta en dags pause mellom hver trening. Bør jeg ha lenger pause, eller trenger jeg ikke så lenge? Annenhver dag: - Så mange armheving jeg klarer (forrige gang: 35) - Plassere beina på et bord, og hendene på et annet bord, og senke meg ned med hendene bak ryggen, og opp igjen. (så mange jeg klarer) - Legge meg på ryggen, holde hendene fast i en kommode elns, og løfte beina opp og ned. (så mange jeg klarer) - Balansere på rompa, holde bein og armer oppe fra bakken og rulle frem og tilbake (så lenge jeg klarer) Når jeg er på treningsstudio, ca. 3-4 dager i uken: - Benkpress flat, så mye jeg klarer (sist gang: 50 kg) - Beinpress, så mye jeg klarer, sist 95 kg (maskin) - Beina opp til roma, så mye jeg klarer , sist 50 kg (maskin) - Spark , så mye klarer, sist 50 kg (maskin) - Manualer, fra kneet til taket Løper også et par kilometer på tredemølle. Sist gang løp jeg 3 km i 10 km/t. Tror du det er mulig å få six-pack til sommeren? Er disse tipsene lure å følge? http://www.metacafe.com/watch/925256/how_t...uch_this_works/ Takk for svar ! Endret 25. mai 2010 av Iriver Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 For det første: tren på treningsstudio heller enn å trene heime. Ein dags pause holder. Hvilke muskelgrupper er det du vil trene? Om du kan få six-pack til sommeren kjem an på korleis du ser ut no, dersom du ikkje har nokon antydning no, får du ikkje noko til sommern. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hmm, les nybegynner tråden skikelig. Og jeg tror det er lurere og følge et av programmene som står i nybegynner tråden, da får du mest sannsynlig mye mer fremgang. Edit: Linky Endret 17. april 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 God del meir info her: http://treningsforum.no/ Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Når jeg gjør situps får jeg etterhvert mer vondt/ekkelt i halsen enn i magen.... Og situps er det eneste jeg får "vondt" i magen av.. Er det andre øvelser dere kan anbefale? Endret 23. april 2009 av Iriver Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Stangrulle\ab-rollout og planken er bedre øvelser enn sit-ups Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå