Ripper overclock Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg trenger hjelp... Jeg setter opp en win 2000 adv. server med AD og skal få en PC til å joine domene mitt, men PC-en finner ikke domenet. Kan noen gi meg en liten quick install guide på å legge til brukere i et domene??? Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 please!!! Jeg er desperat!!!! Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Et lite tips.. Ikke rote med AD om du ikke vet hva du gjør... Bruker du Wizard'n så holder det kanskje i 2-6 mnd før du må reinstallere. Lenge leve Microsoft Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Høres ut som om PC'en som skal kobles til AD er i en workgroup nettverk... :oops: Du er nødt til å melde PC'en inn i domenet du har laget slik at du kan logge deg inn... På serveren må du ha en brukerkonto til den andre PC'en... Gjør du dette får du tilgang til AD... Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 "]Høres ut som om PC'en som skal kobles til AD er i en workgroup nettverk... :oops: Du er nødt til å melde PC'en inn i domenet du har laget slik at du kan logge deg inn... På serveren må du ha en brukerkonto til den andre PC'en... Gjør du dette får du tilgang til AD... Jeg ER domene...! men får ikke den andre maskina til å joine fordi det er noe feil med domenet mitt... Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ditt problem, både med dette, og Denne thread'n er at AD'n din er fucked! Du må faktisk formatere og installere Adv.Svr på nytt, men si meg. Hvorfor bruke Adv.Svr når du ikke vet hvordan du skal bruke det? Edit: Altså... ikke meninga å være spydig eller no... Det er bare det at AD'n er litt tung å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå