tintin77 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Når jeg skal skal kjøpe ny skjerm til min pc Så tenkte jeg kansje at jeg skulle gå for Samsungs nye 17" Widescreen skjerm: Samsung 172W med oppløsning på 1280x768 til ca 6000 kr Tror dere dette er en bra skjerm... Skal selvsagt også brukes å se på dvd med+ masse annet, Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ja, bare du ikke bruker den til spilling, LCD suger under spilling Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ja, bare du ikke bruker den til spilling, LCD suger under spilling Hvor har du det fra at lcd suger under spilling? sel har jeg en lcd med 25ms og har aldri merka noe lagg. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ja, bare du ikke bruker den til spilling, LCD suger under spilling Sorry mac! Det er feil. Min Hyundai Q17 (20 ms) er glimrende til spilling. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 At LCD er glimrende til spilling kommer ann på øyet som ser.. Jeg på min side har veldig lyst på LCD, men det holder enda ikke.. blir nok 21" Phillips CRT skjermen en stund til, til det kommer noe bedre.. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 At LCD er glimrende til spilling kommer ann på øyet som ser.. Jeg på min side har veldig lyst på LCD, men det holder enda ikke.. blir nok 21" Phillips CRT skjermen en stund til, til det kommer noe bedre.. Ja, det er min subjektive mening. For meg er det ingen vei tilbake. LCD for alle penga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå