Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler at du gjør følgende i denne rekkefølgen:

knebøy

markløft / roing

skulderpress

nedtrekk

hvor du tar annenhver roing og markløft på hver trening, og gjerne tar skuldertrekk og nedtrekk på annenhver trening. Spørs om du vil trene volum eller styrke, men om du vil bli sterkere anbefaler jeg 3-5 sett gange 5 reps.

OG LIGG I KALORIOVERSKUDD.

(dette er kortversjonen av programmet for nybegynnere som man vil (snart) finne på www.myreovlution.no Om noen vil ha hele programmet kan de sende meg pm.

Lenke til kommentar

Først og fremst, glem biceps! Ingen bryr seg om den, og vi som har trent en stund ler av de som bare curler dag inn og dag ut, sånn er det :)

For det andre så har jeg lagt merke til at du poster en del tåpelige tråder. Jeg er på ingen måte i posisjon til å leke moderator, men folk gir deg gode svar, men du stiller de samme spørsmålene om igjen og tar ikke rådene til etterettning. Jeg foreslår at du setter deg ned, og leser gjennom RYP-heftet rolig i et par timer til at du har skjønt hvordan ting fungerer. Hvis du lurer på noe så søker du på google eller på forumet. Eventuelle spørsmål har garantert blitt besvart før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...