Chris68 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei alle sammen!! Er det noen som vet noe eller har tetst den nye Siemens SL55?? Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei alle sammen!! Er det noen som vet noe eller har tetst den nye Siemens SL55?? Hei! Det eneste jeg vet er at den koster ca 4300 kr (mpx.no) og personlig synes jeg designet er ganske kult, men jeg synes den mangler alt for mye til å være så dyr (mangler blåtann, kamera osv) Test: http://www.esato.com/phones/index.php?phone=80 btw, sl55 er en bil, produsert av mercedes benz :wink: så der har siemens gjort en tabbe.. hehe neida.. Lenke til kommentar
Chris68 Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Mmmm... eg tror at du tok litt feil med prisen og dette med kamera .. http://webshop.gsm.no/ Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 SL55 vil bli bundlet med kamera den Jeg har prøvd SL55, det er en herlig mobil og trolig den peneste jeg har prøvd hittil Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Mmmm... eg tror at du tok litt feil med prisen og dette med kamera ..http://webshop.gsm.no/ Nei, jeg tok ikke feil med prisen. OK, den koster 4300 kr på mpx.no, som jeg sa.. den butikken du snakka om kosta den 4100 kr eller hva det var, men jeg nevnte ikke den butikken. Den har IKKE interegert kamera som jeg SA, du kan feste på et kamera, noe som er jalla! jaja, hva med et "takk for svaret" ehh.. herregud az.. Lenke til kommentar
Chris68 Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Mmmm... eg tror at du tok litt feil med prisen og dette med kamera ..http://webshop.gsm.no/ Nei, jeg tok ikke feil med prisen. OK, den koster 4300 kr på mpx.no, som jeg sa.. den butikken du snakka om kosta den 4100 kr eller hva det var, men jeg nevnte ikke den butikken. Den har IKKE interegert kamera som jeg SA, du kan feste på et kamera, noe som er jalla! jaja, hva med et "takk for svaret" ehh.. herregud az.. Ok... men Jalla er det ikkje :o ... eg synnes det er helt greit .. Men det eg virkelig spør om er.. Har noen testet den, kordan denne fungerer.. ??.. sant!!. . Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg skrev jo at jeg hadde prøvd den Den fungerer meget bra. Funskjonsmessig er den identisk med S55 (+ 4096 farger, 1,6MB minne, minus BT). Tastaturet er bra, til og med de øverste tastene (1,2 og 3). Den er lett å skyve, meget hendig størrelse. Jeg liker den røde versjonen best, men den grå er kanskje mer attraktiv for endel gutter Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Molna: Har SL55 symbian? Tenkte bare på at den ligner jo litt på 7650 i design og funksjoner, bortsett fra at den er kulere og er tiny i forhold. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Nei, SL55 er basert på samme plattform som S55 SL55 er en videreføring av designet på SL10, ikke en 'kopi' av 7650 (slik mange tror) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 SL55 har ikke symbian, det er jeg ganske sikker på. Molna: Leveres SL55 uten kamera også? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Nei, SL55 er basert på samme plattform som S55 SL55 er en videreføring av designet på SL10, ikke en 'kopi' av 7650 (slik mange tror) jeg vet veldig godt at SL55 er bygget på designet til SL10, og sa ikke at det var en kopi, men at de lignet. Ikke akkurat så mange mobiler som har det designet. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 cnil: vet ikke. S55 får du kjøpt uten kamera, men det skyldes at Siemens ikke klarte produsere nok kameraer. Her i UK f.eks er det helt umulig å få kjøpt S55 uten kamera, det samme blir kanskje situasjonen for SL55 i Norge også. Men pris-forskjellen på S55 med og uten kamera er bare 3-400 kroner, så da har det vel ikke så mye å si for SL55 heller Dessuten er kontakten på SL55 plassert litt mer til siden enn på S55, så en SL55 med S55-kamera vil se litt rart ut... (hvis noen tenker å kjøpe SL55 uten kamera fordi de har et S55-kamera fra før) Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei alle sammen!! Er det noen som vet noe eller har tetst den nye Siemens SL55?? Hei! Det eneste jeg vet er at den koster ca 4300 kr (mpx.no) og personlig synes jeg designet er ganske kult' date=' men jeg synes den mangler alt for mye til å være så dyr (mangler blåtann, kamera osv) Test: http://www.esato.com/phones/index.php?phone=80 btw, sl55 er en bil, produsert av mercedes benz :wink: så der har siemens gjort en tabbe.. hehe neida.. Siemens har hat et langt samarbeid med Mercedes. Det er en grunn til at Siemens bruker A, C, CL, M, ME, S, SL, SX......Veldig bra å asosiere seg med en bilprodusent kjent for gode biler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå