Conseptfoto Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hei igjen. Jeg fikk en utfordring å finne en eller flere personer i Stavanger og be om lov til å ta et bilde, og her er resultatet (bildet er tatt på kaien i Stavanger i dag den 16. april). Bildet er ikke beskåret, men har fått seg en omgang i PhotoShop. Mottar gjerne krittikk, både positiv og negativ. (16.04 - korrigert bildestørrelse) Mvh. Helge Endret 16. april 2009 av rosseha Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (Pass på å legge inn rett størrelse, i følge retningslinjene:"Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen" - og hvis du resizer bildet for web greier det seg med et par hundrede kb, så tar det ikke så stor plass, og blir ikke så tungt å åpne), ellers fine farger i bildet ditt... RandiA Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Skikkelig pimpstyle over den fyren der. Fine farger og eneste er vel kanskje at den skogkanten i nedre hjørnet blir litt forstyrrende. Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 16. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Skikkelig pimpstyle over den fyren der.Fine farger og eneste er vel kanskje at den skogkanten i nedre hjørnet blir litt forstyrrende. Takk, men jeg synes den grønne må være der, det blir for tomt uten den :-) Mvh. Helge Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg må bare spørre. Hvordan har du fått til de fargene? Får sånn skikkelig dagbladet magasine feeling over bilde, fargene får meg til å tenke på d. Alt i alt et godt bilde! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Likte bildet, spesielt vinkelen det er tatt fra, men skulle gjerne sett mer av bekledningen til karen! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Eneste jeg vil pirke på, er at det ser ud som om du har tatt bluret bakgrunnen, og fått med en bitteliten del av hans venstre skulder. Meget pen by, Stavanger! D må eg bare sei! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 digga det!! flotte farger Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 20. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg må bare spørre. Hvordan har du fått til de fargene? Får sånn skikkelig dagbladet magasine feeling over bilde, fargene får meg til å tenke på d. Alt i alt et godt bilde. Jeg har justert bilde i Photoshop og brukt følgende verktøy (engelsk versjon av CS4): Level, Curves, Hue/Saturation samt bruk av Dodge & Burn tools. Eneste jeg vil pirke på, er at det ser ud som om du har tatt bluret bakgrunnen, og fått med en bitteliten del av hans venstre skulder. Jeg har ikke bluret bakgrunnen, den er resultat av stor blenderåpning, men jeg har besvist laget litt blur slik at det blir mer fokus på hovedmotivet, samt at det blir symetri på venstre og høyre side av bildet. Mvh. Helge Endret 20. april 2009 av rosseha Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Dette liker jeg veldig godt. Du har fanget et kult uttryk, og jeg liker komposisjonen. Fargene oppleves som fargene man kan få med fargefilm, noe som appellerer til meg. Mvh Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå