Robocoop Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Jeg prøvde å laste opp flere ganger nå. De avslørte meg hver gang, selv med titteltriksingen jeg forsøkte........... "Failed due to copy-claim from FOX" er beskjeden. Filmen er 65 år gammel! Er det ikke noen grenser for disse folkene! EDIT: Det virker som om de har etslags filter eller noe som brukes under "processing video" Hvordan kan jeg lure filteret? Det må være metadata i filmklippet\filen jeg har laget. Endret 16. april 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tror de har en database med lydfiler fra FOX som de sjekker opp mot. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ifølge retningslinjene er informasjon som kan lede til piratvirksomhet forbudt. Siden tråden spør etter måter å omgå slike sperrer på blir den stengt. Spørsmålet i emnetittelen, altså hvorfor YouTube tillater slike sperrer, er det imidlertidd lov å diskutere, i likhet med andre prinsipielle diskusjoner om opphavsrett og piratkopiering. Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg