Cleaf Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei, lurte litt på hvordan det er med mATX og ATX... Passer ATX hovedkort inn i et mATX kabinett? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nei, ATX er større enn mATX. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Aha, men det funker andre veien? (mATX hovedkort i ATX kabinett) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Som regel ja. Spørs på kabinettet, meste parten av kabinetter kan man det i. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Som regel ja. Spørs på kabinettet, meste parten av kabinetter kan man det i. Teori bekreftet! Det har jeg, Mini ATX eller Micro ATX i ATX kabinett, Funker fett det Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er noen kabinetter det ikke fungerer i. Det er en sjelden het men det finns noen. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er noen kabinetter det ikke fungerer i. Det er en sjelden het men det finns noen. Er det pga at det ikke går ann å feste det da eller? For da kan man vell bare orre det fast for regner med at det er plass i alle, så da går det nok ann å borre det fast på ett vis..=) men mulig jeg tar eil her også=) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg prater om stock kabinetter, ikke sjøl mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå