YoLilJonYo Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei Jeg har fått en oppgave der jeg må skrive et essay i samfunnsfag.. Jeg har valgt temaet: Ungdommer som begår kriminalitet og vold.. :!: Lurer på om noen av dere kan gi meg noen tips om hva jeg kan skrive om Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) - Halvparten av alle unge i Oslo har brukt hasj - Gjengkriminalitet - Dårlig oppdragelse? - Hvorfor utfører ungdommer kriminelle handlinger? Er det "in" og tøft? - Er straffene for milde? Burde de være strengere for å unngå at kriminaliteten gjentar seg? Endret 16. april 2009 av Rotteh Lenke til kommentar
YoLilJonYo Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 - Halvparten av alle unge i Oslo har brukt hasj - Gjengkriminalitet - Dårlig oppdragelse? - Hvorfor utfører ungdommer kriminelle handlinger? Er det "in" og tøft? - Er straffene for milde? Burde de være strengere for å unngå at kriminaliteten gjentar seg? Takk For Tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå