Gå til innhold

[Løst]Hvilket objektiv er brukt her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Et lite tips er å legge inn exif-plugin hvis du bruker firefox, så kan du se all informasjon om de fleste bilder du lurer på

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
D300 med Nikkor 18-200.. Tatt på 27mm.

Jeg tror han har sjønt det nå.. dessuten er det 18 og ikke 27, du var litt for kjapp når du titta på exif infoen ;)

edit:

@DjDarkDragon, med det kamerautstyret du har i signaturen din skal du kunne få til akkurat det samme bildet

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Aha...

Jeg kjører Opera jeg da så jeg har ikke exif-plugin nå da.hehe.men blir nok nødt å søke litt etter en slik sak til Opera også.hehe.

Vist ikke får jeg bite i det sure eplet og lese akam med ff..hehe.

Men takk for info folkens.

Og som noen av dere sier: "Om motivet fortsatt er der så kan jeg nok klare det samme."

Motivet er nok for lengst borte.Firma ble nedskjært ganske mye så dette er siste bilde med alle bilene på plass.

*Redigert med mere info:*

Litt små brydd må jeg nok innrømme att Opera faktisk da har en exif-plugin innebygget i prog.Noe jeg ikke var klar over.

I opera er det da så enkelt att jeg høyreklikker på bilde og velger egenskaper.Der vises exif.

Sa da var denne løst den gitt.

Takk til alle som bidro.

Endret av DjDarkDragon
Lenke til kommentar
Aha...

Jeg kjører Opera jeg da så jeg har ikke exif-plugin nå da.hehe.men blir nok nødt å søke litt etter en slik sak til Opera også.hehe.

Vist ikke får jeg bite i det sure eplet og lese akam med ff..hehe.

Jeg bruker Opera på Windows XP og der kan du i alle fall få opp EXIF-informasjonen ved å høyreklikke på bildet og velge "Egenskaper for bilde".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...