DjDarkDragon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er dette bildet tatt med ett spesielt objektiv for å få så stort område med i bilde? Jeg syntes bildet virker ekstremt "høyt" og med det mener jeg att han har fått med fra omtrent rett ned fra liften og veldig mye himmel også. Håper noen kan gi ett kjapt svar på dette. Lenke til kommentar
arela Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er tatt med Nikon med 18mm brennvidde, så du skal få til omtrent det samme om motivet fremdeles står der Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det ligger exif i bildet som sier at det er tatt med 18mm, og objektivets største blender er f/3.5, så trolig er det vanlig 18-55mm kit-zoom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Et lite tips er å legge inn exif-plugin hvis du bruker firefox, så kan du se all informasjon om de fleste bilder du lurer på Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 D300 med Nikkor 18-200.. Tatt på 27mm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) D300 med Nikkor 18-200.. Tatt på 27mm. Jeg tror han har sjønt det nå.. dessuten er det 18 og ikke 27, du var litt for kjapp når du titta på exif infoen edit: @DjDarkDragon, med det kamerautstyret du har i signaturen din skal du kunne få til akkurat det samme bildet Endret 16. april 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Aha... Jeg kjører Opera jeg da så jeg har ikke exif-plugin nå da.hehe.men blir nok nødt å søke litt etter en slik sak til Opera også.hehe. Vist ikke får jeg bite i det sure eplet og lese akam med ff..hehe. Men takk for info folkens. Og som noen av dere sier: "Om motivet fortsatt er der så kan jeg nok klare det samme." Motivet er nok for lengst borte.Firma ble nedskjært ganske mye så dette er siste bilde med alle bilene på plass. *Redigert med mere info:* Litt små brydd må jeg nok innrømme att Opera faktisk da har en exif-plugin innebygget i prog.Noe jeg ikke var klar over. I opera er det da så enkelt att jeg høyreklikker på bilde og velger egenskaper.Der vises exif. Sa da var denne løst den gitt. Takk til alle som bidro. Endret 16. april 2009 av DjDarkDragon Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Aha...Jeg kjører Opera jeg da så jeg har ikke exif-plugin nå da.hehe.men blir nok nødt å søke litt etter en slik sak til Opera også.hehe. Vist ikke får jeg bite i det sure eplet og lese akam med ff..hehe. Jeg bruker Opera på Windows XP og der kan du i alle fall få opp EXIF-informasjonen ved å høyreklikke på bildet og velge "Egenskaper for bilde". Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Opera har det innebygget ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå