nicolaihansen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hei! Driver å prøver å bygge ett kabinett, og for å spare plass har jeg fått det for meg at jeg skal ta strømforsyningen ut av det kabinettet den blir levert med, og dermed også fjerne viften, slik at strømforsyningen bare blir nedkjølt av kjølingen i selve kabinettet. Er dette fyfy? og er det eventuelt noe jeg må tenke på? mvh nicolai Endret 16. april 2009 av nicolaihansen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 det vil jo fungere, men ville hatt noen form for kjøling rettet mot PSU'en siden denne lager mye varme Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 OK. men da kan jeg i alle fall prøve. vet du/dere om noen snertne programmer til å få se tempraturen i kabinettet og på prossesoren? nicolai Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det letteste er å finne et digitalt termometer slik som henger med ledning ut av vinduet eller noe. og legge det inn i kabinettet Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 OK. men da kan jeg i alle fall prøve. vet du/dere om noen snertne programmer til å få se tempraturen i kabinettet og på prossesoren? nicolai Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg har et kjekt program hvor jeg kan se en hel masse målinger om PCen, hvor CPU-temp, system-temp. og hastigheten på CPU-vifta er noen av målingene. Programmet fulgte med hovedkortet mitt, MSI P4N Diamond, og heter MSI CoreCenter, men seff mulig at det programmet bare funker til PCer med MSI hovedkort? OK. men da kan jeg i alle fall prøve. vet du/dere om noen snertne programmer til å få se tempraturen i kabinettet og på prossesoren? nicolai Endret 26. april 2009 av Sailfish Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det lureste er å ha strømforsyningen i kabinettet den blir levert med. Det er ganske sterk strøm som er lagret i den (selv om den ikke er koblet til veggen), så hvis du kommer borti kan du få støt. I tillegg er det vell ikke så mye plass du sparer på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå