Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

fjerne kabinettet og viften rundt strømforsyningen

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver å prøver å bygge ett kabinett, og for å spare plass har jeg fått det for meg at jeg skal ta strømforsyningen ut av det kabinettet den blir levert med, og dermed også fjerne viften, slik at strømforsyningen bare blir nedkjølt av kjølingen i selve kabinettet. Er dette fyfy? og er det eventuelt noe jeg må tenke på?

mvh nicolai

Endret av nicolaihansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har et kjekt program hvor jeg kan se en hel masse målinger om PCen, hvor CPU-temp, system-temp. og hastigheten på CPU-vifta er noen av målingene.

Programmet fulgte med hovedkortet mitt, MSI P4N Diamond, og heter MSI CoreCenter, men seff mulig at det programmet bare funker til PCer med MSI hovedkort?

OK. men da kan jeg i alle fall prøve. vet du/dere om noen snertne programmer til å få se tempraturen i kabinettet og på prossesoren?

nicolai

Endret av Sailfish
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det lureste er å ha strømforsyningen i kabinettet den blir levert med. Det er ganske sterk strøm som er lagret i den (selv om den ikke er koblet til veggen), så hvis du kommer borti kan du få støt. I tillegg er det vell ikke så mye plass du sparer på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...