Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Haha metro police faktisk..metropolitiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Haha, beklager var stressa til hundre å hælvette ut døra, så fikk ikke lest over og tenkt meg om Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gjør deg klar for en metallisk helaften med knallsterke låter som ”Pull Me Under”, ”Another Day”, ”The Silent Man”, ”Hollow Years”, ”As I Am”, ”Panic Attack”, og ”Constant Motion”. Dette står det på oslospektrum.no Er det vanlig at informasjonen der er feil? Dette var støgt, hadde gledet med til Pull Me Under Uansett... Blir artig å se hva rudess legger ut fra norge. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gleder meg som en liten unge. Far til en kompis som jobber i Spektrum skaffet oss noen billetter til preshow-partyet til DT-fancluben elns. Noen som vet hva det er ? :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ikke noe spesiellt, får henge med noen fra DT fanclub i Norge og ta et par pils hvis du er gammel nok. Også har de kanskje et par events som spesielle premier de deler ut, og muligens en liten meet'n'greet med bandet også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Billettservice prøver å gjøre livet surt for meg. Har nå endelig fått tak i penger og skulle ringe og bestille billetter. Neida, i dag er det kun direkte salg i Spektrum fra to timer før konsertstart Noen som veit hvor i Spektrum man får kjøpt billetter? (Jeg roter alltid når jeg skal inn en eller annen ingang der ) Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Billettservice prøver å gjøre livet surt for meg. Har nå endelig fått tak i penger og skulle ringe og bestille billetter. Neida, i dag er det kun direkte salg i Spektrum fra to timer før konsertstart Noen som veit hvor i Spektrum man får kjøpt billetter? (Jeg roter alltid når jeg skal inn en eller annen ingang der ) Hvis du står ved inngangen til Oslo Plaza og ser rett fram mot Spektrum vil du nok få øye på billettluka. Ja, i dag braker det altså løs! Blir nok utrolig tøft! Endret 26. september 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er et kjempestort skilt over døra det står Billettkontor på. Can't miss it. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Å herregud så bra konserten var. Nå tenker jeg på DT, må si bandene før skuffet. Den rumpe lyden på spektrum trekker også ned. Dance of Eternity var en positiv overraskelse!! Mike Portnoy er gal! haha! Pelte seg i nesa med stikken og greier :!: Soloene til petrucci og rudess var også helt vilt bra. Endret 26. september 2009 av BooBass Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Å herregud så bra konserten var. Nå tenker jeg på DT, må si bandene før skuffet. Den rumpe lyden på spektrum trekker også ned. Dance of Eternity var en positiv overraskelse!! Mike Portnoy er gal! haha! Pelte seg i nesa med stikken og greier :!: Soloene til petrucci og rudess var også helt vilt bra. Ah, enig! Kjempefornøyd med hvilke låter de har valg. Variert, infridde virkelig i fohrold til sist de var her! Herlig å få møte Rudess også =D Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Unexpect - kult på skive, men når man ikke kjenner låtene godt blir det litt kjipt live. Teatralsk sceneshow da, det skal de ha. Bigelf - Tja, groovy and helt greit men... gjesp. Opeth - Personlig er jeg meget fornøyd med låtvalget, siden jeg liker de nyeste skivene deres best. Meget bra, som forventet. DT - Mye nytt, noe jeg selvsagt forstår. Savnet likevel en hel drøss med gamle klassikere, men men... Det meste stemte, og stemmen til LaBrie holdt seg veldig bra. Godt fornøyd. Alt i alt, jævlig sliten etter å ha stått nærmere 6 timer på et betonggulv, men fikk da servert det jeg kom for Lenke til kommentar
Opethfan Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dream Theater skuffa litt, likar ikkje nyealbumet, der spesielt refrenga er veldig "cheezy" og mainstream... Opeth var fantastiske, og mitt største ønske for konserten vart oppfylt når dei avslutta med "Deliverance". Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvilke sangen spilte DT? Viste ikke at de spilte der før for noen dager siden, kanskje jeg hadde kommet meg til spektrum om jeg hadde visst det før. Lenke til kommentar
Opethfan Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvilke sangen spilte DT? Viste ikke at de spilte der før for noen dager siden, kanskje jeg hadde kommet meg til spektrum om jeg hadde visst det før. Spelte mange svake songar frå nyealbumet, i tillegg til Profets of War, av den skuffande delen.. Det som trakk veldig opp var at dei spelte Dance of Eternity, One Last Time og Solitary Shell med ein utvida, fantastisk jam-session.. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dette var gode saker! Absolutt bedre enn forrige gang DT besøkte oss for nesten nøyaktig to år siden. Har lagt ut det jeg er ganske sikker på er den riktige setlista på setlist.fm - fint hvis noen vil rette opp det som eventuelt er feil. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 De spilte A Nightmare To Remember, A Rite of Passage, Dance of Eternity, One Last Time, Solitary Shell, In The Name of God, Prophets of War, The Count of Tuscany. Tror ikke jeg har glemt noen...? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hvilke sangen spilte DT? Viste ikke at de spilte der før for noen dager siden, kanskje jeg hadde kommet meg til spektrum om jeg hadde visst det før. A Nightmare To Remember A Rite Of Passage Prophets of War Dance of the Eternity One Last Time Solitary Shell In the Name of God The Count Of Tuscany Mulig det er litt feil rekkefølge Endret 26. september 2009 av Glutar Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Sjekk setlista da för faa*n! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Syns Dream Theater var vilt bra, selvom dem gjerne kunne ha bytta ut noen låter. Skulle gjerne sett at Opeth og Dream Theater spilte lenger og at Big Elf og Unexpect ikke spilte i det hele tatt. Unexpect var nemlig noe av det dårligste jeg har sett. Herregud for noe rotete skvip. Lyden kunne også ha vært bedre på Opeth, spesielt synthen var meget skarp. Alt i alt fornøyd med kvelden og kjenner det bra i korsryggen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå