Dellers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det ikke sånn at de spiller sjelden "Another Day" fordi at han som spiller saksofonen ikke er med? Jay Beckenstein har vel neppe mulighet til å være med i Europa for å spille kun på Another Day for å si det sånn. Spyro Gyra har vel nok å gjøre tenker jeg (bra band når det er sagt, dog innenfor genren funky jazz). Jeg kan spille sax isteden *Not* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Sangen funker helt fint uten sax også. Og The Spirit Carries On er kjempefin uten gospelkor også. Endret 21. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hrmf, så er jeg blakk nå. Satser på at det ikke er utsolgt innen 6. mai. Vet ikke om du bør satse helt på det... Ikke at jeg har en meget god grunn, bare en følelse... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så langt eg hugsar blei aldri sitteplassane iallefall utsolgt på forrige DT-konsert. Antar ståplassane var ganske utsolgt. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Kan ikke ha vært mye om å gjøre, for jeg satt så langt bak oppi en krok man kan komme....Altså så dårlig plass man kan få der...Bestilte seint, så var nok nesten ikke plasser igjen Endret 21. april 2009 av Dellers Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva sier du, Dellers? Var det nesten ikke plasser igjen? Sitteplass er uaktuelt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Ikke enda. Hadde ingen problem med å bestille 3 ståplasser akkurat nå. Det eneste kjipe med ståplass er at man blir stående på det harde betonggulvet i mange timer, spesiellt siden det er 4 band. Det sliter på leggene uansett hvor tøft man måtte syns det er. Endret 22. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Ikke enda. Hadde ingen problem med å bestille 3 ståplasser akkurat nå. Det eneste kjipe med ståplass er at man blir stående på det harde betonggulvet i mange timer, spesiellt siden det er 4 band. Det sliter på leggene uansett hvor tøft man måtte syns det er. Nettopp derfor vurderte jeg sitteplasser med tanke på Bigelf og Unexpect, men når det kommer til DT og Opeth er det helt uaktuelt. Er det mulighet for å gå opp å sette seg på noen ledige plasser og så komme ned igjen senere? Kan ikke huske at det så så jævla' strengt ut da jeg var på Rush-konsert i 2007, da var det noen som gikk opp og ned. Endret 22. april 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skal være sperret mellom tribunen og ståplassene. Det er farlig å la folk vandre som de vil, da gulvet bare er beregnet på et visst antall folk. Hvis alle på tribunen stimer ned til ståplassene når DT starter, blir det ALT for fullt på gulvet og de blir fare for sikkerheten til folk mtp klemming, folk blir trampa på hvis de faller osv. Brannsikkerhet er også et viktig moment. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skal være sperret mellom tribunen og ståplassene. Det er farlig å la folk vandre som de vil, da gulvet bare er beregnet på et visst antall folk. Hvis alle på tribunen stimer ned til ståplassene når DT starter, blir det ALT for fullt på gulvet og de blir fare for sikkerheten til folk mtp klemming, folk blir trampa på hvis de faller osv. Brannsikkerhet er også et viktig moment. Ok, bra det er såpass god sikkerhet. Under Rush-konserten var det sitteplasser på gulvet med oppstilte stoler og et lite antall stående publikum helt foran. Når gutter som Rush står på scenen kan det hende det er litt slakkere, jeg vet ikke. Det er jo ikke så stor fare for klemming og ihjeltramping der, men jeg skjønner poenget ditt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Vel, de kan jo ikke drive og endre reglene fra konsert til konsert, hva skulle isåfall være kriteriet for å droppe reglene for noen band, og ikke for andre? "Dette bandet har sikkert så modent publikum at vi kan la 10000 stk stå som sild i tønne på gulvet selv om det bare er plass til 5000"? Endret 22. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vel, de kan jo ikke drive og endre reglene fra konsert til konsert, hva skulle isåfall være kriteriet for å droppe reglene for noen band, og ikke for andre? "Dette bandet har sikkert så modent publikum at vi kan la 10000 stk stå som sild i tønne på gulvet selv om det bare er plass til 5000"? Enig i at det hadde blitt for dumt, har bare en følelse av at det var sånn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg skal på DT + Opeth i september. Visste ikke at det i tillegg er to andre band som skal spille, men det er jo bare positivt. Billetten henger i alle fall og venter på kjøleskapet, og jeg gleder meg stort. Endret 24. april 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har nå bestilt tre billetter. Ble sitteplasser, noe som var et ønske fra starten av. Noen som vet hvordan dette fungerer? Spiller bandene om hverandre eller hva? Hvor mye Dream Theater blir det i forhold til resten? Er DT jeg er ute etter å se. Gleder meg uansett Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kan tenke meg at Dream Theater kjem til å halde på i om lag 2,5h aleine, og så får oppvarmingsbanda ein liten time til disposisjon, eller noko i den dur. Sjelden eg er på konsert med *tre* oppvarmingsband i tillegg til hovedbandet. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Vil se for meg at Dream Theater selv spiller i godt og vel 2 timer. Unexpect, som starter kvelden vil nok få 30-45 min, samme med Bigelf, og forhåpentligvis en time (eller mer) for Opeth. Endret 24. april 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg tipper noe sånt som dette: Unexpect - 20-30 min. Bigelf - 30-40 min. Opeth - 40-50 min. DT - 90-120 min. Da er jeg raus mtp. Opeth og DT. Endret 24. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Uavhenging av hvor lenge de enkelte bandene spiller, vil jeg tro dette kommer til å bli en aften som sent vil glemmes! Var som en drøm som gikk i oppfyllelse da jeg hørte at Dream Theater og Opeth skulle spille sammen i Spektrum. Endret 24. april 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå