Gå til innhold

Progressive Nation i Oslo Spektrum, Lørdag 26. September. (Dream Theater, Opeth, Bigelf og Unexpect)


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å sitte på en metallkonsert er som å banne i kirka. :p

 

Det som er langt verre er store fjortenåringar som absolutt skal dytte og slå, sparke, kaste halvfulle ølglas over halve salen, skrike og vere pøbel kun for å vere pøbel. Fristelsen til å gi slike folk eit godt slag i fjeset er enorm. Heldigvis er eg bedre enn dei, og lar det vere :-)

Lenke til kommentar
Det som er langt verre er store fjortenåringar som absolutt skal dytte og slå, sparke, kaste halvfulle ølglas over halve salen, skrike og vere pøbel kun for å vere pøbel. Fristelsen til å gi slike folk eit godt slag i fjeset er enorm. Heldigvis er eg bedre enn dei, og lar det vere :-)

Er jo en del av stemninga det! :D

Satt på fast plass sist konsert med Dream Theater. Det var gøy, men manglet litt engasjement fra folkene jeg satt med, som for det meste var av den eldre garden (40+).

Lenke til kommentar

Er du på konsert (og har ståplass) kan du faen meg ikke stå og surmule fordi folk rundt jubler. Da får du pelle deg opp på tribunen eller sitte hjemme og høre på liveplate. Men den liveplata hadde blitt stusselig hvis alle bare sto og mopa rundt.

 

Jeg er 31 og kan likevel kose meg på konsert med folk rundt meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er ikkje snakk om å ikkje lage liv - ikkje litt eingong. Det går fint an å hoppe, rocke og synge med uten å vere idiot ;)

 

Det er forskjell på dei som er engasjerte i musikken og konserten, og dei som oppfører seg dumt. Stor forskjell.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...46510&st=80[/url]']Vi sto sammen med noen rogalendinger som på død og liv måtte rope under alle pausene "VISA KUUUUGEN" :angry:

 

Get it? :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Jau den er jeg med på, har stått ved siden av en gjeng dritfulle trøndere på Iron Maiden-konsert som gnåla på Holy Diver hele tida.

Tror de fleste i nærheten av dem hadde lyst å gjøre noe de ikke burde gjøre. Og på Vallhall var det en som spøy på gulvet 10 meter unna meg. Den lukta som kommer sigende innendørs i 35 varmegrader er kjiiip.

 

Har også sett folk som er så drita når de kommer inn i lokalet at de sier "å faen jeg må schpyy". Det er stort sett snakk om partygutta fra Stavanger e.l. som har gått rundt i 30+ grader og bare drukket øl hele dagen.

 

Eller den typiske idioten som bare brøyter seg inn i folkemengden for å komme fremover så folk ramler og panikken sprer seg, mens idioten bare gliser og nikker og brøyter litt til, helt til noen stopper han permanent og han liksom ikke skjønner noenting. Heldigvis finnes det vakter som tar seg av slike.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...