Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da har man kjøpt billetter. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke hørt om Unexpected, men Bigelf er knallbra. Synes dere må sjekke det ut ^^ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Yay, billettar bestilt. Då er det berre å glede seg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du har bestilt 1 billett(er) til: DREAM THEATER OSLO SPEKTRUM lør, 26.09.09 kl.18:30 Rai rai! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Meh, jeg må vente til jeg kommer hjem, har ikke bankkortet med på jobb. Men blir vel ikke utsolgt på dag 1 regner jeg med. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hadde "fått" tak i billetter på rad 1, område 108, men hadde selvfølgelig glemt å ta med brikken slik at jeg fikk betalt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Å sitte på en metallkonsert er som å banne i kirka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke hvis ens bedre halvdel insisterer på å sitte. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Å sitte på en metallkonsert er som å banne i kirka. Det som er langt verre er store fjortenåringar som absolutt skal dytte og slå, sparke, kaste halvfulle ølglas over halve salen, skrike og vere pøbel kun for å vere pøbel. Fristelsen til å gi slike folk eit godt slag i fjeset er enorm. Heldigvis er eg bedre enn dei, og lar det vere :-) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da var billetter ordnet Gleder meg absolutt! Første konsert med både Dream Theater og Opeth (og de andre for den sags skyld) for min del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det som er langt verre er store fjortenåringar som absolutt skal dytte og slå, sparke, kaste halvfulle ølglas over halve salen, skrike og vere pøbel kun for å vere pøbel. Fristelsen til å gi slike folk eit godt slag i fjeset er enorm. Heldigvis er eg bedre enn dei, og lar det vere :-) Er jo en del av stemninga det! Satt på fast plass sist konsert med Dream Theater. Det var gøy, men manglet litt engasjement fra folkene jeg satt med, som for det meste var av den eldre garden (40+). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er du på konsert (og har ståplass) kan du faen meg ikke stå og surmule fordi folk rundt jubler. Da får du pelle deg opp på tribunen eller sitte hjemme og høre på liveplate. Men den liveplata hadde blitt stusselig hvis alle bare sto og mopa rundt. Jeg er 31 og kan likevel kose meg på konsert med folk rundt meg. Endret 20. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det er ikkje snakk om å ikkje lage liv - ikkje litt eingong. Det går fint an å hoppe, rocke og synge med uten å vere idiot Det er forskjell på dei som er engasjerte i musikken og konserten, og dei som oppfører seg dumt. Stor forskjell. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...46510&st=80[/url]']Vi sto sammen med noen rogalendinger som på død og liv måtte rope under alle pausene "VISA KUUUUGEN" Get it? Endret 20. april 2009 av Arve Systad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jau den er jeg med på, har stått ved siden av en gjeng dritfulle trøndere på Iron Maiden-konsert som gnåla på Holy Diver hele tida. Tror de fleste i nærheten av dem hadde lyst å gjøre noe de ikke burde gjøre. Og på Vallhall var det en som spøy på gulvet 10 meter unna meg. Den lukta som kommer sigende innendørs i 35 varmegrader er kjiiip. Har også sett folk som er så drita når de kommer inn i lokalet at de sier "å faen jeg må schpyy". Det er stort sett snakk om partygutta fra Stavanger e.l. som har gått rundt i 30+ grader og bare drukket øl hele dagen. Eller den typiske idioten som bare brøyter seg inn i folkemengden for å komme fremover så folk ramler og panikken sprer seg, mens idioten bare gliser og nikker og brøyter litt til, helt til noen stopper han permanent og han liksom ikke skjønner noenting. Heldigvis finnes det vakter som tar seg av slike. Endret 20. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skal kjøpe billetter nå jeg òg. Blir dritfett. Det som er litt smådumt er at konserten er i skolens høstferie, når man ikke legger planer fire måneder fram i tid annet enn konserter kan det oppstå kollisjon. Vil dere si det er stor mulighet for å få solgt billetter rett før konserten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bare hvis det er utsolgt isåfall, eller at du selger for 100kr på gata. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Bare hvis det er utsolgt isåfall, eller at du selger for 100kr på gata. Eller å gange det med seks... Gleder meg vilt, så det ville vært bånn i bøtta hvis dette ikke går. Blir sykt å se DT igjen, føles som om det er en evighet siden sist. Endret 20. april 2009 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da ble det tre ståplasser! Gleder meg! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hrmf, så er jeg blakk nå. Satser på at det ikke er utsolgt innen 6. mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå