Gå til innhold

Forza vs GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff i GT ser de fjellene bra ut :)

Synn at de sier at den slippes ut rett etter GT PSP og så sier de noen dager før uslippelse at det ikke kommer før neste år. Tror nok altfor mange av fansen har fått Rage på Kazumuchi nå ^^

 

Jaja. Får satse på at de slipper ut litt ioodateringer hvertfall i prålågen ellers dør jeg. Orker ikke ENDA et år med 4 baner...

Full versionen burde levere ! Og regner med at det blir en best seller :)

Lenke til kommentar
10x Forza2 kan sikkert stemme, bilene er jo mer detaljert i 3 enn 2 (duh!). At det er enda flere i menyene og slikt enn ingame er også sant for både FM og GT.

Utifra ingame grafikken i demoen gjelder 10x flere polygoner kun i photomode og i menyene. Eneste man kan håpe på nå er at demoen er basert på en gammel build og 10x polygon modelene også vil være med ingame i den fulle versjonen.

 

Ellers er det veldig villedende under all kritikk utsagn som har kommet fra Turn10, sammen med "we don't bullshot".

Lenke til kommentar

Så denne tråden er fremdeles i livet? Jaja, fint at man har noe å gjøre da :)

 

Både MS og Sony lover så det hyler om ørene med spillene sine, ja skulle de holdt alt de lovet hadde vi sotti på månen og spillet Space Ping Pong med noe lekre romryper. Men nå er ikke dette tilfellet.

 

Begge spillene har en fin grafisk stil men jeg venter med spenning hvordan gameplayet er. Jeg er ikke interesert i å sitte å glane på bilen jeg kjøper i spillet, jeg vil svi asfalt til jeg kjenner bensin og gummilukt i stua. Det er det jeg håper i alle fall en av dem kan levere, selv om ingen av dem har lovet det.

Lenke til kommentar

Forza 2 var ikke akkurat noe drittspill når det kom til kjøringen, og med introdusert dekkfysikk (blant annet) så tror jeg #3 kan by på seriøse utfordringer til GT.

 

Begge spillene kommer til å bli knallspill. Det jeg tenker på er hva Polyphony trenger tiden på utvikling til. De har jo (som Sony hadde med PS3-utviklingen) en fordel i å introdusere senere, og få litt inspirasjon og muligheter til ting i spillet - om de rekker å utvikle det da så klart.

Lenke til kommentar

Hvor du har hørt at GT5 skulle slippes i oktober vet ikke jeg. Så når du stoler på vennen til vennen til kompisen til mora til faren sin beste venn's hund så får du bare bli skuffet.

 

Selvsagt syntes ikke jeg det var noe særlig at spillet ikke slippes før jul som jeg håpet på, men det blir nok verdt ventetiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...