praystation Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dette er egentlig en fånyttes diskusjon så lenge GT5 ikke er utgitt og det blir kun spekulasjoner basert på en strippa time trial demo. Nå må dere huske på at denne demoen har kun innstilling for PRO modus, noe som gjøre det mye vanskeligere å kjøre. I tillegg er den strippet for hjelpemidler som forenkler kjøringa. Så fremt det er noen her som er profesjonelle sjåfører og har kjørt ekte race tror jeg vi kan la diskusjonen om hva som er realistisk kjørefysikk eller ikke ligge. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Yep, pro mode gjør det ikke bare vanskeligere men også mer realistisk Har ikke brukt altfor mye tid på time trial greia enda men så langt er jeg nede i "1,41,9" med den tuna versjonen. Hva har folket for noen tider? ) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 gt5p føltes mere realistisk. når jeg skrudde av tcs og sånt var det første jeg fikk til en sklikklig perfekt breis, med bånn gass. så vi får håpe at denne "pro" modusen er en arcade sak. og at det finnes en simu sak som er litt vanskligere. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Slutt å klag, kom heller med noen tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå