Gå til innhold

Forza vs GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har GT5P vært ute på markedet i ca 2 år, så vi får se om det ikke er litt mer enn 3,2 mill solgte FM3 der ute i okt. 2011. Forza 3 vil åpenbart selge mer enn GT5P. Installbasen til X360 er større enn PS3 så strengt tatt burde FM3 selge bedre enn GT5 også.

 

Tror du fremdeles dette vil skje? At forza 3 åpent bare selger mer enn GT5Prologue(4,1 mill) og burde selge mer enn GT5?

Lenke til kommentar
GT5 kommer til å selge mye bedre enn Forza3 det er det ingen som helst tvil om men er bedre salgstall for ett spill synonymt med ett bedre spill ?

 

For hvis salgstall er synonymt med ett bra spill så tør jeg nesten ikke tenke på hvor mye bra som er der ute.

I spillindustrien er dette tilfelle oftere enn i fks. filmindustrien vil jeg si.

Lenke til kommentar
GT5 kommer til å selge mye bedre enn Forza3 det er det ingen som helst tvil om men er bedre salgstall for ett spill synonymt med ett bedre spill ?

 

For hvis salgstall er synonymt med ett bra spill så tør jeg nesten ikke tenke på hvor mye bra som er der ute.

 

Ingen regel uten unntak. Tror vi kan si at det er en stor andel av spill som selger MYE som mange synes er gode spill. Samtidig er det gode spill som selger lite fordi de er for smale i målgruppen, eller spill som selger forlite fordi de kanskje skiller seg forlite ut i forhold til forgjengeren. Slik som med Forza 3.

Lenke til kommentar
Jeg kan derimot love deg Urge at Yarisen til Forza utvikleren er 100 ganger bedre enn Lexusen til Yamauchi :)

 

Absolutt bedre ja, på drivstoffobruk :p

 

Off topic:

 

Fikk ny bil på onsdag. Gjelder å forberede seg til ungen kommer i mars. Ford Focus STV 2010 modell. Ford haters dont answer :p

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Som min far svarte da jeg spurte om råd da jeg skulle kjøpe bil og lurte på om Ford var noe å gå for svarte han:

 

"Fiks Og Reparer Daglig. Skull vel vær det du treng å vite"

 

Grattis dog med ny bil, er selv så inkompetent på biler som det er mulig å være, bare den funker, går fremover og om nødvendig stopper når jeg tråkker på bremsepedalene så er jeg fornøyd :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Joda, vet jeg lider av det klassiske "min pappe er sterkere enn din pappa" syndromet.

Dan Greenawalt i Turn 10 har jo en ganske morsom privatbil; Audi S4 med nær 400HK:

 

...an AWE Tuning turbo upgrade that drops a pair of RSK04 turbos on the 2.7-liter V6. The kit includes high-flow turbo headers, a modular MAF housing, dedicated fuel system upgrades and all pertinent piping, hose connectors, clamps and gaskets. Tuning is handled via an AWE Tuning/GIAC ECU flash. A Milltek turbo-back exhaust battles backpressure as boost has tripled from the stock 7-psi setting to 21 psi. An IGT airbox and RS 4 intercoolers keep things flowing on the cold side.

http://www.audizine.com/features/article.php?tid=12

 

;)

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...