Gå til innhold

Forza vs GT


Anbefalte innlegg

årsmodellen er faktisk like viktig som hvilken drev det er på bilen. Der er cups du ikke kan komme inn i hvis du ikke har en spesifik årsmodell av bilen.

Hmmm. Så da må altså alle bilmerker representeres med alle årsmodeller. Ikke bare fordi det er "cuper du ikke kan bli med i uten å ha spsifikk bil" (selv om du jo skjønner at dette ikke er noe poeng. Sliter du med å skjønne hvorfor det ikke er noe poeng sier du? La meg gi deg muligheten til å ta den på egen hånd: er det årsmodell restriksjoner på samtlige cuper i spillet; eller gjelder det stort sett der PD har bloatet opp antall biler...). Men fordi det kan være helt avgjørende, og sågar en dealbraker, om man ikke finner akkurat sin bil i GT5. Her er det store fallgruver. Mange vil nok gå gråtende fra butikken når de skjønner at akkurat den bilen de eier ikke er i spillet. Trist nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har GT5P vært ute på markedet i ca 2 år, så vi får se om det ikke er litt mer enn 3,2 mill solgte FM3 der ute i okt. 2011. Forza 3 vil åpenbart selge mer enn GT5P. Installbasen til X360 er større enn PS3 så strengt tatt burde FM3 selge bedre enn GT5 også.

Sant nok, det kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien.

Lenke til kommentar
kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien.

Ikke for å være slem, men de har nok kjøpt seg en PC for lenge siden.

Ikke slemt, derimot sikkert sant. For resten som vil ha et realistisk bilspill er gran turismo serien i særstilling, ihvertfall blant en del av de jeg kjenner.

Lenke til kommentar

Vgchartz sine tall er ikke korrekte, gt5p har solgt nærmere 4 millioner. Kilde Salget er sikkert over 4 millioner nå.

 

GT5 kommer selvfølelig til å selge mye mye mer, og helt klart mer enn Forza 3. Tviler egentlig på at Forza 3 med det første vil ta igjen forza 2 i salgstall. Kanskje i løpet av 1,5 år. Hvor masse mer enn GT5p kommer Forza 3 å selge?

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Vgchartz sine gt5p har solgt nærmere 4 millioner. Kilde Salget er sikkert over 4 millioner nå.

 

GT5 kommer selvfølelig til å selge mye mye mer, og helt klart mer enn Forza 3. Tviler egentlig på at Forza 3 med det første vil ta igjen forza 2 i salgstall. Kanskje i løpet av 1,5 år. Hvor masse mer enn GT5p kommer Forza 3 å selge?

 

Problemet nå er jo at en god del venter på GT5. Når Forza 2 kom ut hadde den ingen konkurrenter som var bekreftet komme i nermeste fremdtid. Kan godt være at mange som kjøpte Forza 2 nå heller velger å vente til GT5 kommer.

 

Uansett; imponerende at GT5p solgte like mye som Forza 2.

 

Ifølge VGCharts har GT til psp solgt 0,51 mill og forza 3 0,67 mill. Tror det sier litt, med tanke på at psp spill som regel ikke selger så bra.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Nå har GT5P vært ute på markedet i ca 2 år, så vi får se om det ikke er litt mer enn 3,2 mill solgte FM3 der ute i okt. 2011. Forza 3 vil åpenbart selge mer enn GT5P. Installbasen til X360 er større enn PS3 så strengt tatt burde FM3 selge bedre enn GT5 også.

Sant nok, det kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien.

Jeg regner med du mener die-hard GT/PS3-fans. Jeg kjenner veldig mange die-hard racing fans. Langtifra alle velger GT. Faktisk så velger de fleste forskjellige PC-spill.

Lenke til kommentar
Nå har GT5P vært ute på markedet i ca 2 år, så vi får se om det ikke er litt mer enn 3,2 mill solgte FM3 der ute i okt. 2011. Forza 3 vil åpenbart selge mer enn GT5P. Installbasen til X360 er større enn PS3 så strengt tatt burde FM3 selge bedre enn GT5 også.

Sant nok, det kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien.

Jeg regner med du mener die-hard GT/PS3-fans. Jeg kjenner veldig mange die-hard racing fans. Langtifra alle velger GT. Faktisk så velger de fleste forskjellige PC-spill.

Tenkte på die-hard racing fans som primært spiller konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...