freke Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 årsmodellen er faktisk like viktig som hvilken drev det er på bilen. Der er cups du ikke kan komme inn i hvis du ikke har en spesifik årsmodell av bilen. Hmmm. Så da må altså alle bilmerker representeres med alle årsmodeller. Ikke bare fordi det er "cuper du ikke kan bli med i uten å ha spsifikk bil" (selv om du jo skjønner at dette ikke er noe poeng. Sliter du med å skjønne hvorfor det ikke er noe poeng sier du? La meg gi deg muligheten til å ta den på egen hånd: er det årsmodell restriksjoner på samtlige cuper i spillet; eller gjelder det stort sett der PD har bloatet opp antall biler...). Men fordi det kan være helt avgjørende, og sågar en dealbraker, om man ikke finner akkurat sin bil i GT5. Her er det store fallgruver. Mange vil nok gå gråtende fra butikken når de skjønner at akkurat den bilen de eier ikke er i spillet. Trist nå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har dere som argumenterer overhode spillet GT4? For min del virker det som mange her ikke har spillet GT4, eller Forza, og da kan jeg bare si at i en GT Vs Forza tråd er det kanskje litt viktig å ha spillet begge seriene så man i alle fall har snøring på hva man utaler seg om. Lenke til kommentar
freke Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har etter all sannsynlighet spillt GT4 mer enn deg Bear. Jeg kaster ikke bort tid på shooters, men så er jeg heller ingen 'gamer'. Det er bilsim det går i, men jeg leker meg meg GT og FM i tillegg. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvor bra solgte forza 3? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Må vell gå litt mer tid før vi får tall på FM3 salget Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvor bra solgte forza 3? Jeg fant noen tall på nettet, men spørs hvor troverdige de er, da det ikke var kilder på påstandene. Uansett, de sa 482 000 kopier på slutten av 28. oktober, altså med to dagers salg, og at tallet 3. november var ca. 600 000. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Tjaa er jo en del da Men blir nok også litt mere uttover. Men sammtidig må de mye høyere opp en det for og måle seg med GT salget. GT5 kommer til og ta helt av og bare prolågen har jo hitill solgt over 4170000 eksemplarer så Og det er bare demoen Lenke til kommentar
freke Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 [quote name='Captn Jack Yarr'ow !' date='09/11-2009 : 17:01' bare prolågen har jo hitill solgt over 4170000 eksemplarer så Og det er bare demoen Det er jo nesten alle som har ps3 det he he Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) 1/6 ihvertfall freke =) De har tjent mye mer på prologen enn f3 hittil med andre ord Tror GT5 blir veldig populært. Endret 9. november 2009 av Cuz Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå har GT5P vært ute på markedet i ca 2 år, så vi får se om det ikke er litt mer enn 3,2 mill solgte FM3 der ute i okt. 2011. Forza 3 vil åpenbart selge mer enn GT5P. Installbasen til X360 er større enn PS3 så strengt tatt burde FM3 selge bedre enn GT5 også. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå har GT5P vært ute på markedet i ca 2 år, så vi får se om det ikke er litt mer enn 3,2 mill solgte FM3 der ute i okt. 2011. Forza 3 vil åpenbart selge mer enn GT5P. Installbasen til X360 er større enn PS3 så strengt tatt burde FM3 selge bedre enn GT5 også. Sant nok, det kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien. Lenke til kommentar
freke Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien. Ikke for å være slem, men de har nok kjøpt seg en PC for lenge siden. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tviler på at Forza 3 klarer å slå salgstallet til gt5p, og i værtfall ikke GT5. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien. Ikke for å være slem, men de har nok kjøpt seg en PC for lenge siden. Ikke slemt, derimot sikkert sant. For resten som vil ha et realistisk bilspill er gran turismo serien i særstilling, ihvertfall blant en del av de jeg kjenner. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tviler på at Forza 3 klarer å slå salgstallet til gt5p, og i værtfall ikke GT5. Du tøyser nå, ikke sant? Hvis du mot formodning uttalte det ovennevnte med alvor så kommer mine tanker om det: Forza 3 kommer til å selge masse mer enn GT5P, faktisk har Forza 2 (som hadde release 7mnd før GT5P) solgt 800.000 mer. Kilde: VgChartz. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Vgchartz sine tall er ikke korrekte, gt5p har solgt nærmere 4 millioner. Kilde Salget er sikkert over 4 millioner nå. GT5 kommer selvfølelig til å selge mye mye mer, og helt klart mer enn Forza 3. Tviler egentlig på at Forza 3 med det første vil ta igjen forza 2 i salgstall. Kanskje i løpet av 1,5 år. Hvor masse mer enn GT5p kommer Forza 3 å selge? Endret 9. november 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Vgchartz sine gt5p har solgt nærmere 4 millioner. Kilde Salget er sikkert over 4 millioner nå. GT5 kommer selvfølelig til å selge mye mye mer, og helt klart mer enn Forza 3. Tviler egentlig på at Forza 3 med det første vil ta igjen forza 2 i salgstall. Kanskje i løpet av 1,5 år. Hvor masse mer enn GT5p kommer Forza 3 å selge? Problemet nå er jo at en god del venter på GT5. Når Forza 2 kom ut hadde den ingen konkurrenter som var bekreftet komme i nermeste fremdtid. Kan godt være at mange som kjøpte Forza 2 nå heller velger å vente til GT5 kommer. Uansett; imponerende at GT5p solgte like mye som Forza 2. Ifølge VGCharts har GT til psp solgt 0,51 mill og forza 3 0,67 mill. Tror det sier litt, med tanke på at psp spill som regel ikke selger så bra. Endret 9. november 2009 av Cuz Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Samtidig var Forza 2 den det første HD bilspillet i denne generasjonen, og solgte nok mye nettopp derfor. Forza 3 er nærmest Forza 2,5 og vil kanskje ikke selge raskt som Forza 2 på grunn av dette. GT4 solgte jo også dårligere enn GT3 nettopp fordi den også var en slags GT3,5. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå har GT5P vært ute på markedet i ca 2 år, så vi får se om det ikke er litt mer enn 3,2 mill solgte FM3 der ute i okt. 2011. Forza 3 vil åpenbart selge mer enn GT5P. Installbasen til X360 er større enn PS3 så strengt tatt burde FM3 selge bedre enn GT5 også. Sant nok, det kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien. Jeg regner med du mener die-hard GT/PS3-fans. Jeg kjenner veldig mange die-hard racing fans. Langtifra alle velger GT. Faktisk så velger de fleste forskjellige PC-spill. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå har GT5P vært ute på markedet i ca 2 år, så vi får se om det ikke er litt mer enn 3,2 mill solgte FM3 der ute i okt. 2011. Forza 3 vil åpenbart selge mer enn GT5P. Installbasen til X360 er større enn PS3 så strengt tatt burde FM3 selge bedre enn GT5 også. Sant nok, det kommer bare an på hvor mange die-hard racing fans som valgte ps3 pga. gran turismo serien. Jeg regner med du mener die-hard GT/PS3-fans. Jeg kjenner veldig mange die-hard racing fans. Langtifra alle velger GT. Faktisk så velger de fleste forskjellige PC-spill. Tenkte på die-hard racing fans som primært spiller konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå