thklinge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Standard unnskyldning det der. Må da være måte på hvor "misforstått" han skal kunne bli. Det samme er tilfelle med lanseringsdatoen. Hver gang det ikke stemmer hva Karashihsishnooug uttaler så er det "feil i oversettelsen" eller lignende. Det er en kilde til for 20 locations, og det er pdf-heftet som lå ute på den japanske PD siden. Huff disse duplikatene som Turn10 kjører på, er noe fryktelig dårlig av dem da. Duplikater? Hvilke to baner er helt like? Endret 6. november 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Skjønner ikke hvorfor dere bare gir opp og begynner og griner, det blir da for faen mer en 20 locations Kommer som sagt mange nye i GT5, og ingen andre en de som jobber med spillet vet hvor mange baner det kommer. Ikke noen leecha nettsider. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nå er hverken Polyphony Digitals hjemmeside eller Kasrshsiiarurura yokohaammahamas (sjefen for PD) noen "leecha nettsider" Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei jeg vet ikke thklinge, ettersom man med "duplikat" går etter hva som ser likt ut når det gjelder biler tipper jeg man tenker det samme om banene, og når banene ser like ut, med samme omgivelse og hele sulamitten så er noe så banalt lite som endring i hvor man kjører for lite til å klassifisere det som noe annet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Han har faktisk et navn Folk kaller han bare for etternavnet "Yamauchi" <---- HUSK DET. Navnet til en legende. Leste på GTPlanet at han "hinter" til at det blir "flashback" muligheter i GT5, cheers ! Jeg selv syntes rewind er en fin ting, men i et spill som GT som altid de siste løpene har handlet om og være blant de beste til og handle i GT wordwide for og klare bare en pall plassering så blir det og ha flashbacks bare helt på trynet. Ødelegger på en måte konseptet syntes jeg. Husker hvor mange timer jeg satt for og klare S-10 i GT5p. Med rewind skulle jeg klart det på en av de første forsøkene. Endret 6. november 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei jeg vet ikke thklinge, ettersom man med "duplikat" går etter hva som ser likt ut når det gjelder biler tipper jeg man tenker det samme om banene, og når banene ser like ut, med samme omgivelse og hele sulamitten så er noe så banalt lite som endring i hvor man kjører for lite til å klassifisere det som noe annet. Si meg forskjellen på de fire Civic SiR-II i GT4 da. Jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Link specsa da Thorstein Kan være mye forskjell serru Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Det var vel strengt tatt jobben til Bear^ men siden teskje tydeligvis er påkrevd: Fra GameFAQs: Honda Civic SiR-II (EG) '91 Legendary: No Drive: FF Power: 167BHp Weight: 1040Kg Power To Weight: 6.2275 Buy: 5,669Cr(U) Sell: 1,417Cr ------------------------------------------------------------------------------- Honda Civic SiR-II (EG) '92 Legendary: No Drive: FF Power: 167BHp Weight: 1040Kg Power To Weight: 6.2275 Buy: 8,100Cr(U) Sell: 2,025Cr ------------------------------------------------------------------------------- Honda Civic SiR-II (EG) '93 Legendary: No Drive: FF Power: 167BHp Weight: 1040Kg Power To Weight: 6.2275 Buy: 5,732Cr(U) Sell: 1,433Cr ------------------------------------------------------------------------------- Honda Civic SiR-II (EG) '95 Legendary: No Drive: FF Power: 167BHp Weight: 1040Kg Power To Weight: 6.2275 Buy: 5,942Cr(U) Sell: 1,485Cr ------------------------------------------------------------------------------- Hva med Honda NSX? Honda NSX '90 Legendary: No Drive: MR Power: 276BHp Weight: 1350Kg Power To Weight: 4.8913 Buy: 28,010Cr(U) Sell: 7,002Cr ------------------------------------------------------------------------------- Honda NSX '93 Legendary: No Drive: MR Power: 276BHp Weight: 1350Kg Power To Weight: 4.8913 Buy: 29,074Cr(U) Sell: 7,268Cr ------------------------------------------------------------------------------- Honda NSX '97 Legendary: No Drive: MR Power: 276BHp Weight: 1350Kg Power To Weight: 4.8913 Buy: 45,535Cr(U) Sell: 11,383Cr ------------------------------------------------------------------------------- Honda NSX '99 Legendary: No Drive: MR Power: 276BHp Weight: 1350Kg Power To Weight: 4.8913 Buy: 46,035Cr(U) Sell: 11,508Cr ------------------------------------------------------------------------------- Mer NSX sa du? Okei: Honda NSX Type S '97 Legendary: No Drive: MR Power: 276BHp Weight: 1320Kg Power To Weight: 4.7826 Buy: 36,249Cr(U) Sell: 9,062Cr ------------------------------------------------------------------------------- Honda NSX Type S '99 Legendary: No Drive: MR Power: 276BHp Weight: 1320Kg Power To Weight: 4.7826 Buy: 51,785Cr(U) Sell: 12,946Cr ------------------------------------------------------------------------------- Også noen Skylines til slutt: Nissan Skyline GT-R (R33) '95 Legendary: No Drive: 4WD Power: 276BHp Weight: 1530Kg Power To Weight: 5.5435 Buy: 16,747Cr(U) Sell: 4,186Cr ------------------------------------------------------------------------------- Nissan Skyline GT-R V-Spec (R33) '96 Legendary: No Drive: 4WD Power: 276BHp Weight: 1540Kg Power To Weight: 5.797 Buy: 26,650Cr(U) Sell: 6,662Cr ------------------------------------------------------------------------------- To til: Nissan Skyline GT-R (R33) '97 Legendary: No Drive: 4WD Power: 276BHp Weight: 1530Kg Power To Weight: 5.5435 Buy: 41,522Cr(U) Sell: 10,380Cr ------------------------------------------------------------------------------- Nissan Skyline GT-R (R33) '96 Legendary: No Drive: 4WD Power: 276BHp Weight: 1530Kg Power To Weight: 5.5435 Buy: 16,887Cr(U) Sell: 4,221Cr ------------------------------------------------------------------------------- Nissan Skyline GT-R (R33) '95 Legendary: No Drive: 4WD Power: 276BHp Weight: 1530Kg Power To Weight: 5.5435 Buy: 16,747Cr(U) Sell: 4,186Cr ------------------------------------------------------------------------------- Let i lista, det er masse å ta av. Forhåpentligvis kan vi vel også legge duplikat-ballen død snart. GT gjør det i massevis og vi håper alle at de slutter med det i GT5, ikke sant? Endret 6. november 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Balloo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det beste er jo at GT5 får rewind det også nå. Etter at GT fanboys har kritisert Forza 3 etter noter pga akkurat det,haha. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 So much anger thklinge, ja, forskjellen er årsmodellen. Og det er nok til å ikke være en kopi eller "duplikat" som dere har blitt så vanvittig glad i. Hvorfor årsmodell er viktig? Vel, spill GT4 fremfor å hate det så skjønner du... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Utrolig skuffende att GT har mindre locations enn Forza og når man leser att GT har rettigheter til både Nascar og WRC så blir det enda mere skuffende att PD ikke klarer å matche Forzas 24 locations. En liten kort oppsummering blir da 1-1. GT har flere biler, Forza har flere locations. Stilig at du nå vet hvor mange unike baner det blir i GT5. Du må vel være den eneste som vet dette, utenom PD og Sony. Uansett så er det skuffende om ikke PD har klart å slå den dårlige listen med baner som Turn10 har kommet med. Trenger man virkelig 18 variasjoner av Sidewinder Proving Grounds? Huff disse duplikatene som Turn10 kjører på, er noe fryktelig dårlig av dem da. Jeg er enig med dere, gitt at Forza 3 har blitt markedsført med 70-80 baner, eller hvor mange det er, om en teller med duplikatene. Dette har ikke jeg sett, f.eks. slik som GT til PSP har reklamert med 800/over 800 biler. Jeg har aldri hatt noe imot variasjonene i seg selv (joda, 18 variasjoner på samme bane er alt for mye, de fleste hadde holdt med fremlengs og baklengs, og kanskje invers, eller 40-60 skyliner, der det hadde holdt med 10-15), men det er når disse tallene blir brukt i markedsføringen jeg reagerer. Har f.eks. baneantallet blitt brukt i promoteringer av Forza, er jeg helt enig med dere. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 So much anger thklinge, ja, forskjellen er årsmodellen. Og det er nok til å ikke være en kopi eller "duplikat" som dere har blitt så vanvittig glad i. Hvorfor årsmodell er viktig? Vel, spill GT4 fremfor å hate det så skjønner du... Anger? Er vel ingen som er sinna her? Årsmodell er ikke viktig når bilene ellers er nøyaktig like. Du får utdype på hva som gjør disse bilene radikalt forskjellige fra hverandre. Huff disse duplikatene som Turn10 kjører på, er noe fryktelig dårlig av dem da. Jeg er enig med dere, gitt at Forza 3 har blitt markedsført med 70-80 baner, eller hvor mange det er, om en teller med duplikatene. Dette har ikke jeg sett, f.eks. slik som GT til PSP har reklamert med 800/over 800 biler. Jeg har aldri hatt noe imot variasjonene i seg selv (joda, 18 variasjoner på samme bane er alt for mye, de fleste hadde holdt med fremlengs og baklengs, og kanskje invers, eller 40-60 skyliner, der det hadde holdt med 10-15), men det er når disse tallene blir brukt i markedsføringen jeg reagerer. Har f.eks. baneantallet blitt brukt i promoteringer av Forza, er jeg helt enig med dere. Forza-folket sa "over 400 cars, over 100 tracks". Den lovnaden holder de med 431 biler og 136 track layouts, på 24 forskjellige lokasjoner. Det sier seg selv at baner gjenbrukes, det skjer jo i så godt som alle bilspill. Det er ingen av de 136 layoutene som er like. Forlengs og baklengs er en ting, men det er jo masse andre muligheter også, eksempel fra "Sebring International Raceway": Hvordan man kan kalle de forskjellige layoutene der for duplikater vet ikke jeg, de er jo ikke like? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 At man teller reverse er like ille som om at man teller nesten 100% identiske biler. Joda, alle gjør det. Men synes ikke Forza 3 er noe bedre på det området enn det GT serien er. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Bilene er 100% identiske og gir absolutt ingenting ekstra til spillet. En bane i reverse derimot gir masse. Endret 7. november 2009 av thklinge Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Bilene er 100% identiske og gir absolutt ingenting ekstra til spillet. En bane i reverse derimot gir masse. Bestemmer hvem? Du? Den samme som bestemmer at nesten 100% identiske biler med forskjellige årsmodell ikke gir noen ting? Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Forhåpentligvis kan vi vel også legge duplikat-ballen død snart. GT gjør det i massevis og vi håper alle at de slutter med det i GT5, ikke sant? Nei, ikke alle håper det. Onkelen min er bilentusiast, og når jeg presenterte GT for han, så var det veldig viktig at det var riktig årsmodell. Selv når jeg påpekte at det ikke var noe forskjell til tidligere modeller så var det tydelig "psykologisk" viktig at man kunne velge den årsmodellen man selv hadde. GT er laget for bilentusiaster hvor "ikke målbare detaljer" er like viktig som de synlige / målbare forskjellene. Og når det ikke er noe stor jobb og sørge for at man kan velge sin årsmodell, så ville det vært meget skuffende hvis de fjernet den muligheten. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da kan de skrive 1993-2004 på Honda NSX f.eks så er den saken løst. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Men bilene har vel forskjellige egenskaper med forskjellig motor? Er det noe du i det hele tatt mener er bedre med GT5 enn F3 Thorstein? Endret 7. november 2009 av Cuz Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Da kan de skrive 1993-2004 på Honda NSX f.eks så er den saken løst. Hvorfor det? Om du ønsker å bruke GT4 som eksempel så kan vi godt det. Du ønsker å slå sammen alle Honda NSX fra 93 til 2004. Hvilke av disse specsene skal vi da bruke? Tror kanskje en del Honda fans ville ha savnet å kunne velge. NSX 93 modell Simulation Mode Engine Type: V8:DOHC Displacement: 2977cc Power: 274hp/7300rpm Torque: 216.05ft.lb/5400rpm Dimentions: 4430x1810x1170 Weight: 1350kg Pwr/Wgt ratio: 4.855 Drivetrain: MR NSX 95 Modell Simulation Mode Engine Type: V6:DOHC Displacement: 2977cc Power: 247hp/7300rpm Torque: 195.00ft.lb/5400rpm Dimentions: 4430x1810x1170 Weight: 1350kg Pwr/Wgt ratio: 5.380 Drivetrain: MR Honda NSX 97 modell Simulation Mode Engine Type: V8:DOHC Displacement: 3179cc Power: 250hp/7300rpm Torque: 202.38ft.lb/5300rpm Dimentions: 4430x1810x1170 Weight: 1350kg Pwr/Wgt ratio: 5.327 Drivetrain: MR Honda NSX 1999 Simulation Mode Engine Type: V6:DOHC Displacement: 3179cc Power: 250hp/7300rpm Torque: 202.38ft.lb/5300rpm Dimentions: 4430x1810x1170 Weight: 1350kg Pwr/Wgt ratio: 5.327 Drivetrain: MR Honda NSX 2001 modell Simulation Mode Engine Type: V6:DOHC Displacement: 3179cc Power: 277hp/7300rpm Torque: 224.22ft.lb/5300rpm Dimentions: 4430x1810x1170 Weight: 1340kg Pwr/Wgt ratio: 4.772 Drivetrain: MR Og da har jeg ikke giddet å finne ut om det var noen ytre endringer. Og de Civicene du har maset så jævlig om: Honda CIVIC SiR-II (EG) 1991 Simulation Mode Engine Type: L4:DOHC Displacement: 1595cc Power: 147hp/7800rpm Torque: 104.37ft.lb/7300rpm Dimentions: 4070x1695x1350 Weight: 1040kg Pwr/Wgt ratio: 6.961 Drivetrain: FF Honda CIVIC SiR-II (EG) 1992 Simulation Mode Engine Type: L4:DOHC Displacement: 1595cc Power: 149hp/7800rpm Torque: 105.46ft.lb/7300rpm Dimentions: 4070x1695x1350 Weight: 1040kg Pwr/Wgt ratio: 6.892 Drivetrain: FF Honda CIVIC SiR-II (EG) 1993 Simulation Mode Engine Type: L4:DOHC Displacement: 1595cc Power: 149hp/7800rpm Torque: 105.46ft.lb/7300rpm Dimentions: 4070x1695x1350 Weight: 1040kg Pwr/Wgt ratio: 6.892 Drivetrain: FF Honda CIVIC SiR-II (EG) 1995 Simulation Mode Engine Type: L4:DOHC Displacement: 1595cc Power: 167hp/7800rpm Torque: 117.97ft.lb/7300rpm Dimentions: 4070x1695x1350 Weight: 1040kg Pwr/Wgt ratio: 6.159 Drivetrain: FF Kilde Feil i kilden kan sikkert forekomme. Men jeg gidder ikke grave dypere. Endret 7. november 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Men bilene har vel forskjellige egenskaper med forskjellig motor? Er det noe du i det hele tatt mener er bedre med GT5 enn F3 Thorstein? Men det er jo ikke forskjellig motor på de bilene jeg listet over som duplikater. UrgeLoL: Jeg stusset over at "din" kilde og GameFAQs viste forskjellige specs så jeg sjekket litt rundt. I GT4 kan man kjøpe biler "brukt" og da ofte med redusert ytelse, for å simulere at bilen er brukt. Det første man gjør er naturligvis å trykke på "reparer og vask bilen min"-knappen, og når du gjør det så får alle de fire Civicene like specs som hverandre og den "nye" Civicen i spillet. Det samme er tilfelle for NSXene og de andre bilene jeg listet opp i posten lengre opp her. GameFAQs har valgt å liste bilene med specsene de har ferdig reparert, alle reparerer jo etter hver runde uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå