Gå til innhold

Forza vs GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid likt alt, men da PS3 kom så ble det lissom et helt annet nivå. Så derfor ditcha jeg alle andre konsoller og holdt meg til blu-ray disk maskinen min.

 

Men må da virkelig spørre hvorfor de ikke slipper ut Forza 3 til PS3 og? Det ed og "kjøpe" rettighetene til et spill opp mot en konsoll bare er jo helt fucka. Skulle gjerne kjøpt det og sikkert mange andre ville gjort det også om det fantes på playstaion.

 

 

Kom over denne mens jeg var borte, forza mot gt.

Lenke til kommentar
Har alltid likt alt, men da PS3 kom så ble det lissom et helt annet nivå. Så derfor ditcha jeg alle andre konsoller og holdt meg til blu-ray disk maskinen min.

 

Men må da virkelig spørre hvorfor de ikke slipper ut Forza 3 til PS3 og? Det ed og "kjøpe" rettighetene til et spill opp mot en konsoll bare er jo helt fucka. Skulle gjerne kjøpt det og sikkert mange andre ville gjort det også om det fantes på playstaion.

 

De slipper ikke FM3 til PS3 fordi Turn 10 studios som lager Forza-serien er eid av Microsoft. Microsoft er ikke interesserte i å utvikle spill til andre konsoller enn sin egen, blant annet med tanke på konsoll-salget, derfor finnes det kun på X360.

Endret av Camrot
OT fjernet
Lenke til kommentar

Glad jeg har slutta som fanboy gitt^^

Må si da jeg prøvde Dirt2 lenge og gikk tilbake til GT så jeg hvor jævlig fysikk det var der til tider... Når du har racing sliks, 50 grader i lufta og ligger i 40 i en slakk sving og det hyler mer fra dekka en på nytårsaften selv og bilen sklir rett ut ja da er det ikke no håp :p

 

Må jo si GT5 kommer til og ha bedre grafikk en Prålågen så det blir spennende, får bare håpe fysikken er med på kjøpet. Og ikke minst Ai'ene som ikke stopper om det så er en hell mil foran seg blokkert med kræsjede biler... lol :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Over 30 innlegg fra kveldstimene i går er fjernet fra tråden, da disse tok opp temaer rundt konsollkrigen og ikke hadde noe relevans for trådens tema, som er Forza og GT satt opp mot hverandre. Om jeg tar meg tid i løpet av dagen til å gjennomgå de fjernede innleggene, er det ikke utenkelig at noen av dem dukker opp i egnede tråder der vi har mulighet til det.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Siden Micrsoft har rettighetene, burde ikke da FM3 være på PC og?

Da kunne jeg faktisk vurdert ig kjøpe det :)

 

PC har ikke reele spill-konkurenter, så ingen grunn for at Microsoft skal lage spill til plattformen, bortsett fra å tjene penger. Så det kommer ikke til å skje. :-/

Eneste konsoll-produsent som har lagd PC-spill de siste årene er Sony.

Lenke til kommentar
dette er komprimerte filer som er lasta opp fra ingame av users på forumet, ser mye bedre ut ingame :p

 

og hva så? er forza noe dårligere av denn grunn?

Hahaha.

Du postet selvfølgelig bildene for å vise hvor bra Forza 3 ser ut i forhold til GT5, og så spør du hvorfor spillet er dårligere fordi det har dårligere grafikk?

Lenke til kommentar
plukka ut det minste og ignorerte hvor bra fm3 ser ut, ohh yeahh fanboyisme ;)

 

Herregud, klagde ikke på utseendet jeg, jeg synes bare at det er 90% av bildene var bortkastet, pga. feil størrelser, og når flere av bildene kommer nesten ned i PSP-størrelser er det ekstremt. :)

 

Hvis du ser Angelina Jolie på 5 meters avstand, så ser du mye mindre småfeil og skavanker enn hvis du står 1 meter fra henne.

Det betyr ikke at hun ikke er pen, selv om hun står på 5 meters avstand, det er bare ikke mulig å se hvor mye rynker o.l. hun har, som du sikkert kan se på 1 meters avstand.

 

Liten tvil om at begge spillene vil se/ser veldig bra ut. Ingen grunn til å resize bildene, da forsvinner både veldig mange pene detaljer, og evt. stygge detaljer.

 

Jeg er også fullstendig klar over at mange spill ser bedre ut i bevegelse enn på screenshots. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...