Gå til innhold

Forza vs GT


Anbefalte innlegg

Som sagt, prisene hos Fanatec er veil utsalg, på logitech.no er også veil. utsalg. Når Fanatec får rattene sine i ordinær produksjon og distribusjon regner jeg med man kan få det billigere andre plasser, akkurat som man får med G25 pr idag.

 

Og til den som sa at grafikkmotoren er "oppusset fra FM2"? Bullshit, den er all new.

 

Hva interiørene angår så igjen, la oss vente til begge produktene er i butikken før vi sammenligner. Hvis noen tror GT5 blir seende ut som rendringene som PD har gitt ut så blir de skuffet.

Anmeldere har bemerket dette allerede, og de har testet fullversjonen. Interiøret er mye bedre i spill som GT5 og need for speed shift.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kan ikke vite hvordan interiøret i GT5 er enda, spillet er jo ikke ferdig.

Vi har da sett mange mange bilmodeller i prologuen. Og de kommer ikke til å lage nye dårligere modeller til gt5 :p Og hvordan kan du vite at prisen på fanatec rattene blir lavere når de ikke er kommet ut? :p

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Tror prisutvikling er lettere å sannsynlighetsberegne enn spillutvikling ;)

 

Ikke når man har en "demo" av det ferdige produktet som inneholder akkurat de samme bilmodellene som fullversjonen kommer til å gjøre. All fornuft tilsier heller at kvalitet vil være lik eller bedre.

Helt enig. Er jo allerede bevist på prologen at interiøret er bedre.

Lenke til kommentar
Har ikke vurdert de to side om side, men InsideSimRacing ga Forza 2 seieren knepent over GT5P så "Demoen" må forbedres om det skal bli endring i resultat.

 

Kult, viste ikke at de gjorde en interiør sammenligning av gt5p og forza 2. Hvordan var interiøret i forza 2? Snakker du nå om hele spillet i sin helhet kanskje? Hvorfor hopper du fra interiør til hele bilen?

Lenke til kommentar
Du skrev "bilmodeller" ;)

Men da må du jo bruke quote funksjonen for ikke å skape forvirringer ;) Var ganske åpenbart at du svarte på inlegget mitt for meg ihvertfall.

 

Du kan jo bedømme selv theklinge.

 

Hva er best, bilene/interiøret i GT5p eller forza 3? Se den i HD.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
morsomt at gt fanboysa klamrer seg til skademodell eller interiør for å forsvare en bilspill franchise som gikk like mye til h som nfs gjorde i sin tid.

Morsomt at Daily-Drifter bedømmer så strengt et bilspill som ikke har kommet ut enda. (samme sa thklinge, forza 3 forkjemper) Er de små detaljene som er interessante å diskutere, da begge to utvilsomt kommer til å være de beste bilspillene noensinne.

Pga. hypen er det liten tvil som at GT5 også blir en suksee, og historie messig er det veldig usannsynlig at det blir dårlig.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

At det er bra bilspill er det ingen tvil om, men jeg er overraska over hvor mye som har endret seg. Jeg var innstilt på å kjøpe en PS3 for GT5 men når jeg nå ser hvor bra Forza 3 har blitt og at det samtidig ikke er så mye nytt med GT5 så er jeg ikke så sikker lenger. I tillegg har PD sagt mye som ikke alltid har vært korrekt så jeg er mer avventende. Forsåvidt det samme som jeg messer her, la oss vente til spillet er i butikken. At begge spillene vil selge i bøttevis er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
At det er bra bilspill er det ingen tvil om, men jeg er overraska over hvor mye som har endret seg. Jeg var innstilt på å kjøpe en PS3 for GT5 men når jeg nå ser hvor bra Forza 3 har blitt og at det samtidig ikke er så mye nytt med GT5 så er jeg ikke så sikker lenger. I tillegg har PD sagt mye som ikke alltid har vært korrekt så jeg er mer avventende. Forsåvidt det samme som jeg messer her, la oss vente til spillet er i butikken. At begge spillene vil selge i bøttevis er det ingen tvil om.

 

Nå sa vel Turn 10 en del ting som ikke stemte heller, uten at det stopper deg. Så du klarer sikkert å se bort fra noen blundere fra PD?

Lenke til kommentar

Nevn gjerne i fleng? Jeg føler ikke at Turn10 ikke har levert som lovet, uten at jeg har fått spillet enda, men...

PD lovet skade i GT5p, så skade som DLC, deretter skade i GT5 istedet, så bare på 170 biler, og de 170 skulle være "premium-modeller", og resten import fra GT4, osv osv. Synes de burde ha mer kontroll på PR-avdelingen sin, det hadde gitt et bedre inntrykk. Eller det det bare "the japanese way"?

Lenke til kommentar
morsomt at gt fanboysa klamrer seg til skademodell eller interiør for å forsvare en bilspill franchise som gikk like mye til h som nfs gjorde i sin tid.

Morsomt at Daily-Drifter bedømmer så strengt et bilspill som ikke har kommet ut enda. (samme sa thklinge, forza 3 forkjemper) Er de små detaljene som er interessante å diskutere, da begge to utvilsomt kommer til å være de beste bilspillene noensinne.

Pga. hypen er det liten tvil som at GT5 også blir en suksee, og historie messig er det veldig usannsynlig at det blir dårlig.

 

jeg er ingen forkjemper, hvis jeg kunne velge hadde gt4 vært et bra spill, og gt5p hadde hatt bra fysikk... å ønske at en av de går under er som å ønske at amd går konk så intel får monopol. dere får kose dere med enda et år med venting....

 

dere har flamethreads, vi har forza 3 om en uke :p

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...