Selvin Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er tydelig at Forza 3 er et veldig, veldig bra bilspill. Polyphony Digital må levere for å nå opp til den standarden Take 10 har satt, om de gjør det vil tiden vise Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Forza Motorsport frister noe ekstremt.. Har sett meg lei på ventinga, og har ikke hatt så mye glede at Prologuen blandt annet fordi den ikke har skademodell. Blir som å spille FIFA uten mulighet for å takle. Når skal det komme et bilspill med splitscreen på PS3? Såvidt jeg har forstått det kommer Forza med dette, og på ps3 er det kun Motorstorm som har dette? Driter vel i motorstorm! Blir jeg nødt til å kjøpe meg en 360 IGJEN, for å få et ok bilspill? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Lack of bilspill på PS3 er et faktum, noe jeg synes er utrolig trist! Men, det blir absolutt ikke aktuelt å kjøpe xbox360 kun på grunn av Forza 3, det er bare tull. FInnes det i det hele tatt noen skukkelig bra bilspillt til PS3 bortsett fra Motorstorm (som egentlig ikke er så veldig bra i det hele tatt)? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg kjøpte 360 kun for forza 2, LETT verdt det, og nå får jeg Forza 3 i tilleg!! hata 360 til jeg spilte f2 noen timer, nå "hater" jeg ps3 edit: var vel ikke noen timer, mer et par runder... Endret 8. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde en 360, men solgte den pga manglende ok spill. (Dette var rimelig tidlig). Kjøpte meg PS3 pga så flere muligheter i den, nå er faktum det at jeg sitter igjen med kun spill som også eksisterer på 360 (Fifa, COD, osv) men spill som Forza frister ekstremt. Men kommer nok aldri til å gi slipp på PS3en. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hvofor må du kvitte deg med ps3 for å ha 360? Endret 8. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Lack of bilspill på PS3 er et faktum, noe jeg synes er utrolig trist! Men, det blir absolutt ikke aktuelt å kjøpe xbox360 kun på grunn av Forza 3, det er bare tull. FInnes det i det hele tatt noen skukkelig bra bilspillt til PS3 bortsett fra Motorstorm (som egentlig ikke er så veldig bra i det hele tatt)? Jeg vurderte å kjøpe PS3 bare for GT5, i tillegg er jo Buzz ganske gøy på fest. Men årene gikk og GT5 dukka aldri opp. Nå som Forza 3 ser ut til å være fantastisk bra kan jeg klare å la være å kjøpe både PS3 og GT5. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er vel ikke noe tvil om at Forza 3 er ett bra bilspill, selv om at gamereactor ga det 7 av 10. Hadde nok kjøpt dette mens jeg venter på gt5, hadde jeg ikke vært nødt til å kjøpe en xbox 360 for det. Blir litt dyrt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Nå er det nok sånn at de utsetter GT5 for og selge ut GTPSP først, og som noen sa her at de kanskje ser på hvordan andre bil spil gjør det? Spillet er nok så godt som ferdig, og de kunne nok slippet det ut i dag om det var med og gjøre. Er det noe igjen kunne de uansett fiksa det med oppdateringer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror faktisk det er litt arbeid igjen, som er grunnen til at de ikke releaser ennå. Julesalget kan ikke undervurderes... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Joa men nå så jo Yamuchi for snart et år siden at spillet var ferdig og de bare finpussa litt på det lille de evt. måtte komme over. Og så mange herrens måndter senere sier de realse få dager etter GTPSP. Så de la mye fokus på GTPSP og når det endelig skulle slippe ut så sier han helt pluselig nei vi drøyer'n et år gutta? Dvs at de bruker rundt et år. KUN på og finpusse et allerede ferdig spill? Syntes det er litt mystisk, men vi kan nok ikke utelukke at det kommer før April tror jeg (April snar kanskje? xD) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror nok han pyntet litt på sannheten, eller at de fant mer de måtte jobbe med. Tviler på at de sitter med bena på bordet og pynter og sløser med tida mens Forza får forspranget. Er nok en grunn til at det først kommer i april, tror jeg da. Vi vet jo egentlig lite alle sammen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det han mente var at om man bare ønsker å ta en bil, for så å kjøre så var spillet klart. Men det er mye de ønsker å ha med i spillet. Lost in translation er vel stikkordene. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 En av tingene kan godt være skademodeleringen som egentlig er noe de fant ut de kunne ha med ganske sent i lagingen. Men det at de ikke slipper det ut som Forza er jo bra for dem for da blir det ikke noe "nei jeg vil ha f3 istedet". Men slipper de det ut noen måndter etter alle bilspillene er sluppet ut så er folk lei og vil ha noe nytt. Ergo fler kjøper GT5. Sånn ser jeg det hvertfall. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 VG.NO Gir Forza3 en sterk 6! http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=574703 Nå får jeg bare enda mer lyst på xbox xD Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Litt morsomt å tenke på at Gran Turismo var en av flaggskipene som ble dratt frem som grunn til å kjøpe PS3 når den ble lansert for drøyt tre år (!!) siden.... Og så viser det seg å komme 3,5 år etterpå (godt mulig det blir 4 år etterpå hvis de velger å utsette til høsten 2010 - det kan fort skje). I mellomtiden har altså Turn 10 levert 2 utgaver av Forza som begge totalt gruser det sist tilgjengelige Gran Turismo-spillet (GT4) lansert i 2005. Det er jo godt mulig at de bevisst holder igjen GT5 til at antall PS3'er på markedet er tilstrekkelig til at det blir god business. Salgsmessig vil jo GT5 uansett bli en 'flopp' hvis de sammenligner med salget av GT4. Det er vel ikke engang en tredjedel så mange PS3'er på markedet nå som det var PS2'er når GT4 ble lansert. Endret 8. oktober 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke 3,5 år siden, om det kommer i April eller senere har det gått 5 år Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke 3,5 år siden, om det kommer i April eller senere har det gått 5 år Syntes det er flott at de tar seg god tid, da blir spillet som regel bedre. Bare se hvor lang tid blizzard bruker på sine spill. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Viktig å ta seg god tid. Men med den tiden de har brukt, så burde spillet ha sjumilsstøvler i forhold til Forza, som er et veldig bra spill, utviklet på en brøkdel av tiden... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 etter prologue kan vi vel ganske trygt si at det ikke tar sjumils-støvler og må kanskje til og med se seg slått av forza 2 på flere områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå