Gå til innhold

Forza vs GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Enigma123 faktisk, det er noe med GT serien som Forza bare ikke helt klarer å fange opp. Vet ikke om det er kombinasjonen av pakken men synes bare hele oppsette rundt GT er mye bedre enn Forza. Tolk meg nå ikke feil her, Forza er et bra bilspill, men synes GT virker mer "gjennomført", og da spesielt med tanke på GT4 som holder en spesiell plass i mitt hjerte. Sukk, mange herrens timer med kjøring, tuning, testing og tweaking bare for å finne ut at du er kun kommet 15% ut i spillet.

 

Nei GT er elsk for min del :)

Lenke til kommentar

Joda flott replay, men så viser det jo seg at replay og photomode på forza 3 er noe annet enn gameplay forza 3. Men du kan vel godt ta ett bilde med samme bil og på samme plass som ett av de comparisonbildene så ser vi vel om det er noe galt med bildene til gamereactor.

 

Hadde det stått need for speed på slutten av den videoen så hadde jeg trodd det var det. Need for Speed drift.

Lenke til kommentar

Er mye mer reelt å sammenligne ingame bilder fra en spillblekke enn bilder fra produsentens eget arkiv. Om det er GT eller Forza så er det godt kjent at pynting på bilder blir gjort ofte.

 

Synes ikke det var noe stort å rope hurra for mellom grafikken til Forza 3 kontra Forza 2. Derimot håper jeg at spillet tilbyr mer enn bare grafikken. Gameplay er for min del mye viktigere enn antall polygoner i bilen. En bonus med god grafikk, men bare en bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...