Dusken Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Spilte av en sang på spotify og så kommer det jo selvfølgelig reklamer iblandt. Denne omhandlet da sex. Hva sjer med spotify? Syns dere det er ok å få en sex reklame mellom alle favorittsangene, eller har Spotify gått litt langt? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ikke noe problem! gratis musikk er gratis musikk Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er en holdningskampanje for trygg sex. Det er MTV som står bak. http://www.yestosafesex.com Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) det spørs.. er det kondomeriet reklamer, så er det ikke noe problem. er det nakne jenter dekket i <du vet> så.. takler man det. edit: ja DET var noe å klage over.. Endret 16. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Det er en holdningskampanje for trygg sex. Det er MTV som står bak. http://www.yestosafesex.com Syntes jeg hørte noe mumling om "leke trygt" i slutten. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Huff... Har bare ledd jeg... Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg er sikker på at paven deler ditt syn i denne saken. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Synes den som bare sier "ding!" er verre. Og de svenskene. Og den der mobilen, huff. Liker egentlig ingen av reklamene. I det minste har ikke denne sånn fæl musikk. Den mobilreklamen har faktisk nesten fått meg til å vurdere å kjøpe den. Mest fordi den nåværende mobilen min nå er helt crap. Kommer riktignok ikke til å kjøpe en mobil med så irriterende bakgrunnsmusik på reklamen + at jeg ikke kjøper telefoner som koster mer enn 1 krone med mindre det er på klas olson. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg er sikker på at paven deler ditt syn i denne saken. haha^^ u just made my day Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Haha, den verste er jo han der Raphael Sadiq fyren med den ekle "masse spytt i munnen"-stemmen. "Han er en av vår tids største soulartister, og du kan høre han her på Spotify. Den 25. april kommer han til Fabrikkhallen i Oslo, dukjøpe biletter på bilettservice så sees vi der." Lenke til kommentar
laurell Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg fikk ikke mindre enn 2 reklamer etter hverandre i går.. fysj. Nå skal spotify brukes kun til å finne musikk som kan kjøpes. dow*hosthark*ades Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 <br />Haha, den verste er jo han der Raphael Sadiq fyren med den ekle "masse spytt i munnen"-stemmen. "Han er en av vår tids største soulartister, og du kan høre han her på Spotify. Den 25. april kommer han til Fabrikkhallen i Oslo, dukjøpe biletter på bilettservice så sees vi der."<br /><br /><br /><br /> Jepp, denne er helt klart den værste.. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 <br />Haha, den verste er jo han der Raphael Sadiq fyren med den ekle "masse spytt i munnen"-stemmen. "Han er en av vår tids største soulartister, og du kan høre han her på Spotify. Den 25. april kommer han til Fabrikkhallen i Oslo, dukjøpe biletter på bilettservice så sees vi der."<br /><br /><br /><br /> Jepp, denne er helt klart den værste.. Agreed, heilt forferdelig ekkelt/irriterande. Derfor kjøpte eg meg 12mnd premium, betaler det lett for ett så bra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå