Gå til innhold

Sex-reklame på spotify

Dusken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den som bare sier "ding!" er verre. Og de svenskene. Og den der mobilen, huff. Liker egentlig ingen av reklamene. I det minste har ikke denne sånn fæl musikk. Den mobilreklamen har faktisk nesten fått meg til å vurdere å kjøpe den. Mest fordi den nåværende mobilen min nå er helt crap. Kommer riktignok ikke til å kjøpe en mobil med så irriterende bakgrunnsmusik på reklamen + at jeg ikke kjøper telefoner som koster mer enn 1 krone med mindre det er på klas olson.

Lenke til kommentar

Haha, den verste er jo han der Raphael Sadiq fyren med den ekle "masse spytt i munnen"-stemmen. "Han er en av vår tids største soulartister, og du kan høre han her på Spotify. Den 25. april kommer han til Fabrikkhallen i Oslo, dukjøpe biletter på bilettservice så sees vi der."

Lenke til kommentar
<br />Haha, den verste er jo han der Raphael Sadiq fyren med den ekle "masse spytt i munnen"-stemmen. "Han er en av vår tids største soulartister, og du kan høre han her på Spotify. Den 25. april kommer han til Fabrikkhallen i Oslo, dukjøpe biletter på bilettservice så sees vi der."<br />
<br /><br /><br />

Jepp, denne er helt klart den værste..

Lenke til kommentar
<br />Haha, den verste er jo han der Raphael Sadiq fyren med den ekle "masse spytt i munnen"-stemmen. "Han er en av vår tids største soulartister, og du kan høre han her på Spotify. Den 25. april kommer han til Fabrikkhallen i Oslo, dukjøpe biletter på bilettservice så sees vi der."<br />
<br /><br /><br />

Jepp, denne er helt klart den værste..

Agreed, heilt forferdelig ekkelt/irriterande. Derfor kjøpte eg meg 12mnd premium, betaler det lett for ett så bra program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...