Caliente Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Heisann! Vel, kjøpte meg en idag en Wii, har snytt på kompisene en god stund, men må trene SMASH hjemme og! Men jeg vil ikke spille den nede i stua. Ettersom jeg ikke har råd til egen tv(not even close) så tenkte jeg å spille på PC skjermen min. Hvis jeg da kjøper denne: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...2c64ef877cf62bd Så får jeg vertfall bilde, men hva skal jeg gjøre med lyd? Har høytalere (5.1) fra Creative INSPIRE T5900 som er ganske gamle, og ser ikkeno input der for de ekstra kablene som er på den greia. Dreit med loddrett ut her med PS3. Kjøpte HDMI -> VGA kabel, men fikk jo faen ikke lyd. Så la det på hylla. Eventuelt noen billige høytalere som støtter den ingangen? annen løsning? Alle tips tas imot med takk <3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det finnes overganger fra hvit/rød kabel til 3.5mm jack. Dette pleier å fungere. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Herlig! Hvet du hva den heter? om de har på f. eks clas olson osv? eventuel pris? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Elkjøp, expert og clas olson har Clas: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53268070 Søk etter 32-2648 (0,3M) eller 32-3272 (3,0M) koster HHV. 49/69. Disse kan du vinne ved å søke på datamaskinen inne på butikken. Jeg fant ingen liten stuss i farten, men de med kabel mener jeg er bedre for de tåler mer. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Tusen takk for hjelpen Thor! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ingen årsak Sleit litt i starten med å få spilt av lyd på eget anlegg selv helt til jeg fant disse kablene Bare vær sikker på at du har en audio ingang med 3,5mm plugg på lydanlegget Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Det har jeg vettu. herlig..Alt bestilt. Tusne takk igjenn! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan du gi en tilbakemelding om hvordan det fungerer når du får varene? Vurderer det selv, men har lest noe om at enkelte kabler ikke vil vise gamecube på skjermen. :/ Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Det skal jeg gjøre, regner med å få alt ca tirsdag. Så kommer jeg med en tilbakemelding på kvelden om det funker og hvor bra det funker Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Heisann Hvis du fortsatt lurer har jeg nå endelig fått testet det, og det er rått! Funker veldig bra. Lyden er god og bildet er suverent. Plug and play Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Får du til å vise gamecube spill også? Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Har ingen gamecube spill. Mario Kart 64 funker vertfall fra virtual console. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ok flott. Da blir det en slik på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå