Andie93 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Hva synes dere om Z4, pappa er en BMW fan så han liker denne veldig godt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg synes den er fæl, men hvis han liker den, hvorfor ikke? Halve vitsen med en sportsbil er jo å være til ergrelse. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Se filmen hos Youtube Faen så stilige disse bilene er Motoren som speedstern har der blir jo litt for dyr i Norge da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 personlig ville jeg tatt Lotus Elise MK2(eller lignende), men det var litt for dyrt når jeg kjøpte meg bil. vet at de er ekstremt festlige å kjøre, lett bil og sitter ganske godt på veien. Z4 er jeg absolutt ikke noe fan av, den er ikke noe pen, og brukes vel kanskje mest av menn i midtlivskrisa, noen kjøper motorsykkel, andre Z4. Z4 har vekt på ca 1600kg, det er over dobbelt så mye som Lotus Elise havnet på Smart Roadster Brabus, utrolig morro det også, men godt under prisklassen din da. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Lotus Elise er jo en veldig stilig bil og veier jo nesten ikke noe. Den røde under der en Lotus Westfield, pappa virka ganske interisert i denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16926557 Synes denne så ganske morsom ut! Men er jo så vitt det er en bil Eneste som er et minus med denne er jo at ratte er på høyresia :/ http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16975684 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Lotus Westfield(lotus seven) kan kun kjøres på en fin sommerdag da, ingen mulighet for å få på taket. det er en ganske stor bakdel det ogsså, syntes jeg ihvertfall. men, hva er viktig for faren din, kjørekomfort, kjøre-egenskaper, "praktisk"(kan kjøres om vinteren, regn osv), akselerasjon, osv??? Endret 16. april 2009 av aklla Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hva med en Honda S2000 ? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14566669 Endret 16. april 2009 av kjetilkl Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Lotus Westfield(lotus seven) kan kun kjøres på en fin sommerdag da, ingen mulighet for å få på taket.det er en ganske stor bakdel det ogsså, syntes jeg ihvertfall. men, hva er viktig for faren din, kjørekomfort, kjøre-egenskaper, "praktisk"(kan kjøres om vinteren, regn osv), akselerasjon, osv??? Tror han er ute etter litt komfort, har jo som sakt en hytte som ligger 4 timer unna. Tror det er defor han heller litt mot biler som Z4. En Z4 gjør kanskje 0-100 på 7 sekunder, så er jo ikke dårlig det Men en lotus/speedster klarer jo det på 5-6. Men er jo greit med en bil du kan cruise litt i, uten å føle at du må ha bånn gass. Hva med en Honda S2000 ? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14566669 Vi har vært på finn og tittet på disse et par ganger, fine biler Den blir vel mer som en Z4 igjen eller? Litt tung og bedre komfort ? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva med en Honda S2000 ? <a href="http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14566669" target="_blank" rel="nofollow">http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14566669</a> Vi har vært på finn og tittet på disse et par ganger, fine biler Den blir vel mer som en Z4 igjen eller? Litt tung og bedre komfort ? S2000 skal visst være en ganske sportslig sportsbil, den har iallefall en utrolig turtallsvillig motor, 240 sugehester fra en 2-liter, på sikkert 8500+ rpm... Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Er motoren bak på en Lotus elise? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Kan absolutt anbefale en Z4 Jeg har kjørt en nå siden 2006, å den har vært herlig. Hadde kun den minste motoren på 150 hester, men det er nok til å føle at det drar godt når du gir på. Dette er selvfølgelig ikke den raske av Z4ene, men 0-100 på 8,5sek er ikke altfor galt for den vanlige mannen i gata. Når det kommer til komfort, så er det ikke noe problem å kjøre lengre turer med den. Var nettopp på tur Arendal-Gjøvik, å dette er bare deilig. Skal du kjøre mer aktivt, er disse levert med aktiv styring, som gjør den mye mer responsiv. Dette funker veldig bra, å gir enda litt pluss til kjøreopplevelsen. EDIT: Den henger veldig godt på svingete veier og, jeg har kjørt endel gris, om du vil kalle det det (Ja, fersk sjåfør er vel ikke det tryggeste i en slik bil, men det har godt nogenlunde bra! )å aktiv kjøring er bare moro, å bilen er veldig forutsigbar. Slenger rumpa litt ut, er det ikke noe problem å rette dette opp. Jeg vil jo anbefale å gå for en Z4 med 2.5l eller større, da lydbildet i disse er helt herlig Endret 17. april 2009 av Alekz88 Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Kan absolutt anbefale en Z4 Jeg har kjørt en nå siden 2006, å den har vært herlig. Hadde kun den minste motoren på 150 hester, men det er nok til å føle at det drar godt når du gir på. Dette er selvfølgelig ikke den raske av Z4ene, men 0-100 på 8,5sek er ikke altfor galt for den vanlige mannen i gata. Når det kommer til komfort, så er det ikke noe problem å kjøre lengre turer med den. Var nettopp på tur Arendal-Gjøvik, å dette er bare deilig. Skal du kjøre mer aktivt, er disse levert med aktiv styring, som gjør den mye mer responsiv. Dette funker veldig bra, å gir enda litt pluss til kjøreopplevelsen. EDIT: Den henger veldig godt på svingete veier og, jeg har kjørt endel gris, om du vil kalle det det (Ja, fersk sjåfør er vel ikke det tryggeste i en slik bil, men det har godt nogenlunde bra! )å aktiv kjøring er bare moro, å bilen er veldig forutsigbar. Slenger rumpa litt ut, er det ikke noe problem å rette dette opp. Jeg vil jo anbefale å gå for en Z4 med 2.5l eller større, da lydbildet i disse er helt herlig Bra du sier komforten er bra! Virka jo som det var litt viktig for pappa Og med 0-100 på 8,5 sek parkerer den personbilen vår veldig Han driver og titter på disse med 6 sylindre, og de er vel fra 2,2 l og oppover eller? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er motoren bak på en Lotus elise? motoren er plassert riktig på Lotus Elise ja, bak. er der den skal være Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan absolutt anbefale en Z4 Jeg har kjørt en nå siden 2006, å den har vært herlig. Hadde kun den minste motoren på 150 hester, men det er nok til å føle at det drar godt når du gir på. Dette er selvfølgelig ikke den raske av Z4ene, men 0-100 på 8,5sek er ikke altfor galt for den vanlige mannen i gata. Når det kommer til komfort, så er det ikke noe problem å kjøre lengre turer med den. Var nettopp på tur Arendal-Gjøvik, å dette er bare deilig. Skal du kjøre mer aktivt, er disse levert med aktiv styring, som gjør den mye mer responsiv. Dette funker veldig bra, å gir enda litt pluss til kjøreopplevelsen. EDIT: Den henger veldig godt på svingete veier og, jeg har kjørt endel gris, om du vil kalle det det (Ja, fersk sjåfør er vel ikke det tryggeste i en slik bil, men det har godt nogenlunde bra! )å aktiv kjøring er bare moro, å bilen er veldig forutsigbar. Slenger rumpa litt ut, er det ikke noe problem å rette dette opp. Jeg vil jo anbefale å gå for en Z4 med 2.5l eller større, da lydbildet i disse er helt herlig Bra du sier komforten er bra! Virka jo som det var litt viktig for pappa Og med 0-100 på 8,5 sek parkerer den personbilen vår veldig Han driver og titter på disse med 6 sylindre, og de er vel fra 2,2 l og oppover eller? Ja, det vil bli med 2,2l og oppover Lydbildet i 2,0l er ikke galt det heller faktisk, høres avogtil ut som at du har 3" utblås, selv om 2,2l og oppover har 6er lyden, som er noe av det peneste jeg vet om Vektbalansen på disse er også så tilnærmet 50/50 som mulig, så disse er også ganske greie på vinter (ingenting er som å ta bilen til slalombakken i cab;) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå