Silverprince Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Heisann! Jeg og en kamerat planlegger vår 20års dag i juni. Vi feirer samme helg så vi skulle gjøre dette til en helst spesiell bursdagsfeiring, i mine øyne så overgår dette det meste av feiringer jeg har vært med på. Vi har et budsjett på ca 15 000 kr (inkl. drikkepenger). Kanskje dere har idèer og innspill til planleggingen, evt dele erfaringer og tips til den aller råeste 20årsfeiringa. Vi er begge single som er bosatt i Oslo Det som er planlagt hittil er ikke bestemt men det låter som følger: 1. Først er det 4 retters gourmèt-middag hjemme med de 5-6 nærmeste av venner og søsken. 2. Så kommer det flere inviterte venner bort til fors. Blir 10 totalt minus søsken. 3. I 22 tiden på kvelden kommer det en limousine som plukker oss opp. Det står mellom en H2 Hummer, Chrysler 300C eller en Lincoln Towncar. Alle limousinene er hvite, men må velge èn.. forslag? http://www.royaluxury.com/new_york_limousine.html 4. Det blir cruising i ca 1 time rundt i Oslo Sentrum før vi parkerer utenfor et ubestemt utested (forslag til gode utesteder? Aldersgrense 18. Jeg er typen som går ut til samme utested hver gang jeg er ute.. har ikke utforska mye nytt når det kommer til utelivet i Oslo. Gjerne en kleskode på utestedet. blazer/slips 5. Jeg kommer til å ringe opp utestedet vi bestemmer oss for, for å høre om det er muligheter for å skaffe seg VIP status den kvelden for å unngå køer (hvem er det jeg lurer, det er mest for entrèen ) .. blir en løper for harry? For å spassere rett inn Det er vel igrunn det vi har kommet opp med så langt, yet er dagen lang. Har virkelig lyst på forslag, tips og tilbakemeldinger på forslaget vårt og forslag som kommer opp underveis. Kvelden skal være helt utenom det vanlige, en kveld hvor man kan føle seg litt som en berømt kjendis Takker på forhånd, Erik Lenke til kommentar
Bombino Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Forslag til gode utesteder? Aldersgrense 18. Jeg er typen som går ut til samme utested hver gang jeg er ute.. har ikke utforska mye nytt når det kommer til utelivet i Oslo. Gjerne en kleskode på utestedet. blazer/slips Dette kan vel bli litt problematisk. Det er vel relativt få utesteder som er 18, og de som er det er ikke akkurat av den classy typen. Slike utesteder har en aldersgrense på minst 23 (for gutter), gjerne mer også. Lenke til kommentar
Silverprince Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Forslag til gode utesteder? Aldersgrense 18. Jeg er typen som går ut til samme utested hver gang jeg er ute.. har ikke utforska mye nytt når det kommer til utelivet i Oslo. Gjerne en kleskode på utestedet. blazer/slips Dette kan vel bli litt problematisk. Det er vel relativt få utesteder som er 18, og de som er det er ikke akkurat av den classy typen. Slike utesteder har en aldersgrense på minst 23 (for gutter), gjerne mer også. Når du sier det, så virker det logisk nok.. og det er litt synd egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå