eskerino Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei! Nå sitter jeg å lurer på å kjøpe meg denne (Dell Studio XPS 16). Skal bruke den forhåndsvis til video/fotoredigering og grafisk design, og vil benytte meg av flere Adobe programmer. I tillegg vil jeg ha mulighet til å spille litt, mulig CoD4/5, men spiller ikke så mye (ganske lite faktisk), og må ikke ha absolutt alt på høyeste grafikk-innstillinger, muligens bare medium, rundt der omkring. Men spllet må ikke "lagge" pga. maskinen.. Jeg liker heller ikke å måtte "vente" på at farger/div brushes o.l. skal komme opp mens jeg driver med Ps CS4, slik jeg må nå med min svært, svært dårlige Acer pc.. Jeg likte designen, og er generelt godt fornøyd med Dell. Vi har to Dell pc'r her i huset, en stasjonær Dimension og en bærbar Inspiron. Topp kundeservice! Da harddisken streika på Dimension pc'n, kom de samme dagen å fiksa det. De overførte filene fra den gamle disken fra recovery-lab til den nye disken, i tillegg til å oppgradere fra 1, til 2 GB ram, KOSTNADSFRITT! Hva synes dere? Riktig valg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå