cyc Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei. Jeg har kjøpt denne viften. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=3&s=pl Det står riktignok at det er en kabinettvifte. Er det mulig å hive denne inn i psu'en? En vifte er vel en vifte.... Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Så lenge den blåser nok luft(som sikkert ikke er noe problem her) så er vel ei vifte ei vifte ja Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kanskje vifta blir for svak... men spørs på psu'en din... Lenke til kommentar
cyc Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 det er en 300 watts fra et chieftec kabinett.... regner med det går bra. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 holder den stilleste til papst til en 300 watts psu? trenger en psu så lite kjøling? og har kjøling av psu noe å si på "performance"(husker ikke norsk ord )? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Performance=Ytelse (f.eks.). Tror ikke det skal være noe problem å bruke en 12dB papst på en 300w PSU nei. Har lest flere tråder her om folk som har brukt den til 370w PSU så.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hmm.. en ting jeg alltid har lurt på, men aldri finner svar på. Da man bytter en 80x80mm vifte med f.eks en 120x120mm (for å roe den ned). Bruker man da fortsatt strøm fra hovedkortet? (Husker ikke hva det heter, pin eller noe slik? Det man stapper i HK ) Blir litt "krøkket" og ha en ledning ut av psu igjen? Mvh Lenke til kommentar
Dings Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har ledning ut av PSU. Om det blir dumt er vel egentlig opp til hver enkelt å mene. Det eneste jeg synes var dumt (gjort av meg selv) var å ikke lage ledningen lang nok når jeg flyttet PSUen Mvh. Dings Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 HJELP! Jeg har Kjøpt En papst vifte til min Cheiftec PSU 360, Men jeg får ikke viften til å gå rundt! Det var en SVART og RØD som kommer ut av bunnen på PSU men en HVIT, BLÅ OG RØD som kommer ut av papts viften. Har koblet rød på rød og hvit på svart! Men det virker ikke! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 På papstviftene: Rød = + Blå = jord Da er sikkert hvit = rpm Det jeg gjorde da jeg byttet min vifte, var å lodde av den viften som var og lodde inn en ny med de samme ledningene. Resultatet? Temperaturstyrt vifte og stille som i graven. Arbeidstid estimert til 30-45 min (tok ikke tiden) Har et par bilder her, dog litt uklare :oops: : Papstviften med alle ledninger avloddet. Alle ledninger untatt jord påloddet Edit: fikset URL-er Jeg tror dette er den mest elegante løsningen for feste av ny vifte i strømforsyning. Ser dere nærmere på loddepunktene på viften, ser dere en liten "+" der plussen skal være. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Er EKL Papst som de selger på komplett de samme som papst viftene på microplex? Hvorfor skriver de da EKL foran? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Er EKL Papst som de selger på komplett de samme som papst viftene på microplex? Hvorfor skriver de da EKL foran? Regner med at det er fordi de bestiller viftene sine fra EKL, som er et tysk firma som leverer vifter og kjølere. Disse markedsfører flere typer vifter fra flere fabrikker. (Tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå