admisar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 jeg har tenkt å kjøpe en iPod. har en creative Zen fra før, men synes den har for liten plass (4gb). noen som har forslag til hvilken jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Les dette og følg punktene før du poster så er det mye lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 jeg har tenkt å kjøpe en iPod. har en creative Zen fra før, men synes den har for liten plass (4gb). noen som har forslag til hvilken jeg bør kjøpe? hvis du er veldig redd for at ipoden din skal bli ødelagt, ikke kjøpt ipod touch. hvis du er mye ute og trener mye, så burde du kanskje kjøpe en ipod classic som er lett og ha med seg, jeg har en itouch, veldig fornøyd med den! Lenke til kommentar
admisar Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 jeg skal ikke bruke den til å trene. må innrømme at iTouch virker mye mer fristende. har bare hørt at det er mye feil med den? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg vil anbefale deg å se på andre merker enn ipod hvis du bryr deg om hva som egentlig er viktigst med en pmp/mp3 spiller, lydkvalitet. Anbefaler mye heller Sony, Sandisk og Cowon enn ipod da de er bedre på omtrent alt enn ipod. Lenke til kommentar
admisar Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 det beste headsetet jeg har er koss portapro, så har egentlig lydkvaliteten på ipoden så mye å si når jeg har et slikt headset? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ikke mye, men litt. Men batteritiden, bredere formatstøtte og det at man slipper Itunes er gode grunner til å velge bort Ipod også. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fyll ut malen, uten den er det lite grunnlag for å gi en god anbefaling. Lenke til kommentar
admisar Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 takker for svar, men har nå bestemt meg for å kjøpe touch 32 gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå