pierce007 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nettopp mottat brev om overnevnte, da min bilforsikring har opphørt. Dårlig råd med å betale - bilen blir uansett solgt forhåpentligvis snart. Denne ble opphørt 10.03 og brev sendt 14.4. Hvor lang tid vil jeg ha på meg for å evt tegne ny forsikring? Når vil kjennemerker og vognkort kunne bli inndratt? Kommer de hjem personlig, eller vil dette skje ved feks politikontroll, sjekker bilen på parkeringsplass o.l.? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 De kommer neppe hjem til deg, men finner de bilen på en parkplass e.l så klippes de. Og ikke ha forsikring er uansett avskiltingsgrunn uansett varsel eller ei, det er ingen tidsfrister ute og går. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 De kan komme hjem til deg JO. Politiet får klippeliste hver dag av SVV, og dersom de har lite å gjøre, kan dem snike seg å avskilte bilen om natten. Skjedde med meg. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 De kan komme hjem til deg JO. Politiet får klippeliste hver dag av SVV, og dersom de har lite å gjøre, kan dem snike seg å avskilte bilen om natten. Skjedde med meg. Men ikke hvis denne står parket i en låst garasje.....? Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg håper ikke du kjører rundt med den bilen? Regress-krav på etpar mill er veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå