Gå til innhold

Alternativ til "Mushkin XP2 8000 (4096 MB)"?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg satt nettopp og prøvde å bruke "spilleren" -prisguiden til å kjøpe meg en ny PC, men det har seg slik at ingen nettbutikker lenger selger Mushkin XP2 8000 (4096 MB), av en eller annen grunn. Det nærmeste er vel Netshop.no, som får den om 4-7 dager, men så lenge gidder jeg ærlig talt ikke å vente.

Så når jeg så trykker på "Erstatt", kommer det opp en ugudelig lang liste med noen sinnsvake navn som ærlig talt ikke sier meg noen ting som helst, da jeg ikke har greie på dette her i det hele tatt. Kan dere hjelpe meg?

Så jeg lurer på om dere har noen formening om hva som kan være det beste alternativet. Det skal helst være like bra (Eller bedre), men i hvert fall ikke noe dårligere. (Og det må jo være mulig å finne på "erstatt" -lista, selvfølgelig.)

Det ville være kjempeflott om dere kunne svare meg. Jeg aner overhodet ikke hva jeg skal gjøre. :)

Endret av St1gar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svaret! Men da har jeg et spørsmål til: CD/DVD -Brenner'n "LiteOn iHAS422" er heller ikke å finne noe sted. Noen som kjenner til et tilsvarende alternativ, som er kompitabel med resten av "spilleren" -maskinen?

Nå har da ikke minnehastighet noe å si om du ikke overklokker så anbefalingen er kjøp hvilket som helst PC6400 4GB sett. Billigste er et bra utgangspunkt, se prisguiden.

Det var ikke mulig å finne noe kort som het "PC6400 4GB", på "erstatt"-listene, men jeg fant et på Netshop.no som het "Mushkin XP2-6400 (4096 MB)". Er det det samme?

Jeg må virkelig beklage, men som dere sikkert har skjønt; er mine PC -kunnskaper er relativt lave. Så hvis jeg stiller dumme spørsmål, er det bare derfor. :)

Endret av St1gar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...