Skalle Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei. Lurer på om noen her har opplevd det samme. Har en Xbox 360 Elite. I går synes jeg det var noen merkelige farger som danset frem og tilbake på skjermen da jeg spilte. Tenkte at det var sikkert TV'en, men signalene på TV var helt vanlige. Så i dag når jeg slår på Xboxen så får jeg ikke bilde i det hele tatt. Prøve å plugge HDMI-kabelen i de andre inngangene på TV'en for å se om det fungerer, men det gjør det ikke. Skjermen er blå som når det ikke er noen signal inn eller koblet til noe som helst. Har prøvd med komponent-kabel og har også prøvd S-video kabelen på den. Ingenting fungerer. Det kommer ingen signal i det hele tatt. Det er ingen røde lys eller noen ting, men får altså ikke sett en dritt. Noen som har hatt lignende erfaring som kan si noe om det? Ringer xboxsupport i morgen, men fint å høre fra andre og evt om det kan fikses på noen annen måte enn å sende den inn. (Uten å ødelegge garantien så klart) Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå