Left Blank Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg ser du har tatt noe fra egotastic.com .. Det finnes faktisk mange sider som egotastic, men det som er bra med dem er at de har originalt innhold man ikke ser andre steder. De er med andre ord de originale nyhetskildene. Jeg liker gossip og babes men skulle onske du hadde mere up 2 date informasjon. Men det er vanskelig da... Lenke til kommentar
demilio Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Syns konseptet gossip er greit jeg, men du burde ha et litt mer stilrent design om det skal virke troverdig i tillegg må du komme med unik info. Se litt på TMZ.com som i det siste har ekspodert! De har konstant de beste nyhetene før de andre. Om du har et sladderkonsept i det å hente inn nyheter til norge før de andre ville det jo være en god kilde for "gossip-elskere" Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Har jo skjedd litt siden sist oppdatering, fikk nytt theme i November og er passe fornøyd med siden nå Bli fan av Videosiden.com her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå