Like clockwork Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hei. Har et problem at når jeg slår av antivirus programmet(Trend Micro antivirus program), så får jeg opp en blåskjerm etter 5-10 sec, Får da beskjed at den dumper fysisk minne, deretter står den bare fast på blåskjermen. Og jeg må restarte pc`n for å komme noen vei. Noen som vet hva grunnen til dette kan være? Takker så mye for svar:) Mvh Endret 16. april 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hm, virusprogrammet ditt lastes kanskje inn sammen med OS'et. Så når du avslutter det, skjer det noe veldig galt med minne. Just a though =) Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Hm, virusprogrammet ditt lastes kanskje inn sammen med OS'et. Så når du avslutter det, skjer det noe veldig galt med minne. Just a though =) Godt mulig det. Problemet er at jeg har tenkt å skifte virusprogram, men er redd for at da vil hele pc-en sier takk for seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå