Gå til innhold

Si din mening om Colorlines lydannonser her

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, så kunne det vært interessant å høre din mening om hvordan du opplever lydannonsene til bl.a. Colorline.

Du finner den bl.a. på www.sol.no første side.

Selv, så syntes jeg dette er en form for irritasjon som både annonsører og de forskjellige sidene burde holde seg for gode for til å bruke. Stadig vekk får jeg hjertet i halsen etter å ha spilt et par låter med rimelig høyt volum. Hvis jeg da ikke passer på å skru ned volumet, slår lydannonsen ned i hodet på meg som en bombe.

Jeg mener at dette virker mot sin hensikt. Hva mener dere? Finnes det en mulighet i IE til å slå av annonselyder?

Kanskje dette er akkurat hva Colorline vil, skape diskusjon, og dermed oppnå en effekt av det. Hvem vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ITAvisen hadde en med penger ned i en sluk som lagte mye lyd. VG hadde noen med "inni urskogen". Alle like plagsomme. Blir nesten redd når man sitter å surfer og plutselig hører man en color line båt i høytalere, wtf? :shrug:

Lenke til kommentar

*banne og sverte med alle fy ordene som finnes her i verden på alle språk til og med* :grumpy: Der har dere min mening om slike lydreklame på websider.

Lyd på websider er en uting som firmaer burde styre unna, greit nok at de skal ha sin hensikt med å fange oppmerksomhet, men når det blir hat mot de firmaene så blir det verre for dem. Jeg boikotter så langt det lar seg gjøre både Tullenor og CL og alle andre firmaer som driver med slikt.

Håper noen andre føler det samme som meg om slikt. Hmm, kanskje man skulle begynne sette i gang en underskriftskampanje som kan sendes til de som lager lyd-reklame og slikt? En tanke. :)

Lenke til kommentar

En sånn skikkelig irriterende Telenor-reklame på dinside.no fikk meg til å, ja...ubeskrivelig :grumpy:

En spinkel liten fyr med en irriterende, tynn stemme (alt selvfølgelig på blablabla-språket) og en tjukk halvveis mørkhudet type med en enda mer irriterende stemme!

Heldigvis ble den fjerna relativt fort :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...