Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Investtech - noen som har det?

Edstro

Anbefalte innlegg

Hei. Når jeg var inne på stocktalk, ramlet jeg over siden investtech. Jeg opprettet da et trader abonomang. Jeg ringte idag opp en selge for å snakke om abonomange og mulighetene.

Vi diskuterte frem og tilbake forskjellen på profesjonal og trader. Det endte opp med at han ville selge meg to månder med profesjonal for 800 kroner. Det takket jeg selvfølgelig ja til. Det er mye billigere enn det som er vanlig.

Selgeren mente at jeg måtte få prøve produktet først, slik at jeg fikk vite hva jeg kjøpte.

Så spør jeg, er det noen som har abonomang på investtech? Er opplysningene der inne mye verd, i forhold til prisen?

Selv mente selgeren at det skulle ikke mange tradene til før jeg hadde spart opp kostnadene for profesjonal.

Der er jo endel opplysninger der inne. Som aksjeutvelgelse, handelsmuligheter og signaler.

Er det noen som har tjent gode penger ved å bruke disse opplysningene i sin aksjehandel?

Nå har jeg abonomang ut juni.

Der er også dagens case, som jeg skal prøve meg på i morgen. Her skal de ifølge selgeren, plukke ut den aksjen de mener kommer til å stige mest i morgen.

Hva mener dere? Er det verd pengene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...