Misunne Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei. Jeg har lagt noen striper av en liten tegneserie, og siden det begynner å bli ganske mange av dem, tenkte jeg å legge de ut på nettet. Problemet er at jeg ikke kommer på noe navn til tegneserien. Uansett hva jeg kommer på så høres det bare dumt ut. Har noen av dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg prøver å tenke på hva tegneserien inneholder og lignende for å skape et navn, men det går ganske dårlig. Jeg kan ikke oppkalle den etter en spesiell karakter, siden serien inneholder 3 karakterer som er like sentral :S Plotet i tegneserien er ikke mer avansert enn at de 3 karakterene går rundt omkring å gjør tilfeldige ting. Ville være takknemlig for svar : ))) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Foreslår "trekant" Og ja, det er det bestejeg klarer Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Blir mye lettere å komme med forslag på navn hvis vi får se noen av stripene... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) med mindre den eksisterrer.. "Randoms"? Blir mye lettere å komme med forslag på navn hvis vi får se noen av stripene... må si meg enig. Endret 16. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 med mindre den eksisterrer.. "Randoms"? Jeg likte denne. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Foreslår "trekant" Hehe, eller den mere barnevennlige varianten Trippel ? Men det spørs jo hvilken type serie det er Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) "3 of a kind" "Everyday Life" "1+1+1" "2 guys and another guy" "3 guys" "3 random guys" "threesome" "3-some" "one, two, 3" "Life of 3" "Guys doing nothing" "All about three" "All about us" Endret 17. april 2009 av Hille Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Foreslår "trekant" Menage a trois, trekant på fransk Og ja, det er det bestejeg klarer Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er serien norsk- eller engelskspråklig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå