Abroay Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hei, jeg lurer på hvor kan jeg finne statisk om Dødsrate, fødelsrate, innvandring og utvandring for disse to landene De forente Arbiske emiratene. For flere år.. Birth rate: 8.18 births/1,000 population (2008 est.) % Death rate: 10.8 deaths/1,000 population (2008 est.) Net migration rate: 2.19 migrant(s)/1,000 population (2009 est.) Urbanization Hva er det jeg finner her liksom? Hva betyr 8.18births/ 1000 her... Hva er demografi og hva er topografi? Takker for et riktig og et godt svar. Endret 16. april 2009 av Abroay Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det du finner er fødselsraten, dvs hvor mange barn 1000 tilfeldig utvalgte får i løpet av et år. Demografi er befolkningslære, dvs læren om for eksempel befolkningsvekst og flyttninger. Her ser man på den historiske utviklingen befolkningen til et valgt områte over en viss periode som for eksempel befolkningsutviklingen i Uganda mellom 1960 og 1990. Wikipedia om Topografi:Topografi er beskrivelse terrengforhold, som høyde, vegetasjon, hav, innsjøer, elver, bebyggelse, veier med mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå