Tomprofil Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, nå har det seg slik at jeg har klart å bøye de "stengene", som skal i sporene på minnebrikken, på kameraet mitt. Jeg bøyde vel minnebrikken litt i det jeg tok det ut, og vips, så var jeg screwed. Det jeg lurer på da er hvor lang tid dette vil ta ved en reparasjon, for jeg hentet nytt objekt i dag, og gledet meg til å ta det i bruk, noe det ser ut til at jeg må vente med nå:/ Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jrg pleier bare å bøye pinne tilbake med en skrutrekker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jrg pleier bare å bøye pinne tilbake med en skrutrekker. Funker det, så er det gull. Hvis ikke så var kontakten ødelagt allikvel så da må du sende inn til service. Ring f.eks. ServiceProffen for å få et prisanslag. Kan nok ta to til fire uker er jeg redd for. Tom Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg prøvde å bøye tilbake, men de er ikke helt rett, så får ikke satt kortet rett på plass, men jeg skal prøve forsiktig en gang til, ellers får jeg nesten bare høre med kameralegen:/ Lenke til kommentar
torbjoas Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg prøvde å bøye tilbake, men de er ikke helt rett, så får ikke satt kortet rett på plass, men jeg skal prøve forsiktig en gang til, ellers får jeg nesten bare høre med kameralegen:/ Prøvde å skru opp kameraet, for å enklere kunne få tilgang til pins'ene, men endte opp med å glemme hvor jeg hadde plassert de forskjellige skruene.. er det noen som har tekniske tegninger til 350D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå