Korka Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Heisann Trenger litt hjelp med å skaffe en proxy som kan gå rundt land-restriksjonene til Hulu.com, kjipt at en sånn side skal bli sperra for resten av verden.. Takker for svar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Quoter meg selv, dette er egentlig et brev til en annen som hadde problemer med spotify på skolen, men den er trolig til stor hjelp uansett. Hei! Bruk Your freedom som server og FreeCap til å porte vanlige applikasjoner gjennom proxy. Spotify har en egen proxy-løsning innebygget i programmet (som du forøvrig finner under Edit > Preferences). Last ned Your Freedom, registrer deg på hjemmesiden, installerer, kjører gjennom guiden og finner den mest fornuftige serveren. Guiden starter du med å velge "use wizard", da lar du alt være hukket av slik som det er og går videre, etter en liten stund vil det komme en lang liste med servere, den lengst oppe er den mest fornuftige for deg. Velg en server og trykk neste. Start så serveren, merk at gratisversjonen av Your freedom har en maks båndbredde på 50Kib/s og du blir frakoblet hver time, men båndbredden skal være mer enn nok til å bruke Spotify. Inne på Spotify/FreeCap så bruker du følgende innstillinger: Host: Localhost Port: 1080 Phew... Lykke til! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Tingen er at jeg skal streame videoer..Da trenger jeg mye mer enn 50kb/s.. Er det ikke en proxy side der jeg kan bare kopiere inn adresse da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Skeptisk, for at proxy skal fungere så må du jo ha en ekstern server som tar imot protokollene dine, disse menneskene som eier serverene driver (nesten) ikke med veldedighet. Endret 16. april 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Det er ihvertfall jævlig kjedelig at vi ikke skal få sett seriene osv da :/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Ta en dose med tålmodighet da. Edit: eller kjøp Your freedom -premium Endret 16. april 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Brukte Hotspot Shield for et par måneder siden, fungerer vel enda skulle jeg tro. Endret 16. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hotspot trekker båndbredden utrolig mye. Har prøvd å bruku den på Hulu, og det er klin umulig å se en episode av noe. Men funker helt greit til en YouTube video eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå