ole_marius Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 husker etter å ha sett en dokumentar på national geographic channel en meget kjent asiatisk mann som reiste over store deler av asia. han var i den muslimskedelen av asia til kina. så.... kommer dere på noen navn? Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det er ikke den tobeinte admiralen Zheng He du tenker på? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Det er ikke den tobeinte admiralen Zheng He du tenker på? nei, ikke han. den personen jeg tenker på har tilogmed et kjøpesenter kalt opp etter ham. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Andre jeg tenkte på var Ibn Battuta, men om det er noe kjøpesenter veit jeg ikke. Husker du når og hvor han var fra? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 må si at du traff blinken der, det var han jeg lette etter Lenke til kommentar
Greve Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Han har et kjopesenter i Dubai oppkalt etter seg.. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Han har et kjopesenter i Dubai oppkalt etter seg.. i know, det første jeg gjorde da Ibn Battuta ble foreslått var at jeg søkte etter kjøpesenteret og fant den i dubai Lenke til kommentar
Greve Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal bort der en tur i ettermiddag Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Skal bort der en tur i ettermiddag misunner deg, her sitter jeg på skolen og kjeder vettet av meg men ha en fortreffelig tur da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå