Rob3rt Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei! Jeg har en Nokia 7250, hvordan kan jeg forandre skjermbeskytteren på denne? Har en del gif bilder på den, som jeg har lyst å bruke, er dette mulig? Takker for svar! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Tilleggsspøsmål; Noen som har en fin samling med fine animasjoner som gjør seg godt på mobilen? Vet at man kan søke på google o.l. men om none vet om en bra samling, så let me know please Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Nei, 7250 støtter ikke animerte gifer som skjermsparer. http://www.club-siemens.net/logos/s55/anims.shtml Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Synd.. Går det ikke an å forandre skjermbeskytteren i det hele tatt? Kan man kun ha den kjedelige klokken? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det går helt sikkert ann å laste ned skjermsparere. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Men klokka kommer og overtar uansett... På 3510i går det kun an å endre tidspunkt på når klokka skal slå seg inn, ikke noe annen form for skjermsparer. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Dette er jo egentllig ganske teit, med tanke på at man lett kan forandre den på min gamle Nokia 3330.. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Men du kan legge inn gif filer og se de på displayet? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Men du kan legge inn gif filer og se de på displayet? Joda, men det er jo ingen skjermsparer-funksjon.. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er jo en grunn til at skjermspareren er en svart hvitt klokke.. Har dere prøvd å la en fargeskjerm-telefon stå i standby uten skjermbeskytter?? Da SUGER den strøm.. Min gamle 3510i varte i kun noen dager uten skjermsparer.. Tenk hvor fort batteriet går tomt hvis du har en animert gif-fil med 16 forskjellige farger..! Skjønner dere?? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Ja, Jeg skjønner! Men trodde ikke den brukte så mye mer batteri på å vise farger enn svart/hvitt - men om du sier det så !!! Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har en 7250, og jeg er også veldig lei klokken... Så jeg stilte tiden for skjermsparer på 60 min, men da forsvant batteriet såfort som svint...Nå liker jeg klokka...enkel å se tida på er den... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg har en 7250, og jeg er også veldig lei klokken... Så jeg stilte tiden for skjermsparer på 60 min, men da forsvant batteriet såfort som svint...Nå liker jeg klokka...enkel å se tida på er den... Ja, klokken er veldig praktisk, men jeg er også veldig, veldig, lei av den. Men jeg ser for meg det som noen andre har sagt her, at skal man ha et gif bilde konstant gående, sluker det nok opp batteri. Så jeg får leve med klokken. Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hej...jag tycker också att det är synd att det inte går. På min förra telefon, en T68:a kunde man iallafall få en skärmsläckare några sekunder innan klockan kom, det tycker jag var coolt! Det saknar jag faktiskt! Annars går det iallafall att ändra startup-logon till någon som du själv vill ha, tyvärr verkar det inte funka med någon animerad gif-bild, det blir bara en fast bild i någon sekund innan telefonen är igång, men hellre det än att alltid se Nokias händer (det är inget fel på dessa, men kul att variera sig!)... Jag använder Oxygene Phone Manager och där bara klickar man på en bild man vill ha som startup-logo och det är fixat! *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Det vet jeg, har forandret oppstartsbildet, men i og med at jeg omtrent aldri slår av og på mobilen (omtrent bare når jeg skal ha ut og inn sim kortet) så ser jeg dette meget sjelden Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Okej...då var det inte mycket nytta av det. :o Vi får hoppas att det kommer en uppgradering snart som fixar till detta! Jag läste något igår om en kommande uppgradering, men vet inte om det stämmer...bland annat ska vi kunna lägga in bilder på varje kontakt så att du ser en liten bild på personen som ringer dig, det hade varit coolt! Vi får väl se hur det blir med det...hörde något om 7250i också, men det vet jag inget om. Vi höres! Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det vet jeg, har forandret oppstartsbildet, men i og med at jeg omtrent aldri slår av og på mobilen (omtrent bare når jeg skal ha ut og inn sim kortet) så ser jeg dette meget sjelden Kan du få en gif istedenfor de hendene på oppstarten?? Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Du bruker Oxygene Phone Manager II Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Du bruker Oxygene Phone Manager II Jepp, her høyreklikker du på bildet og velger startup picture eller noe slikt. Det skulle også være mulig å forandre bildene til ringegruppene. (ringegruppelogo). Men om det kommer mulighet til, som trancedancer sier, om man kan legge til eget bilde for hver kontakt, så er jo det supert. Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Oxygen phone manager II, hvor mye koster dette? kan dette brukes til SE ? evt. hvilke programmer støttes av SE ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå