Gå til innhold

reparere telefoner, noen tips?

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor det er best å kjøpe deler til mobiltelefoner på nett, kjenner til mytrendyphone.no fra før av...

Og finnes det noen plass der man kan finne noe ala reparings manualer?

Endret av hypbert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv ikke noe fast sted hvor jeg handler deler til mobiltelefoner, blir fra det steder jeg finner delene jeg trenger, og som selger de til en greit pris. Google er vel det største hjelpemiddelet mitt, ellers har jeg handler mye fra blant annet mytrendyphone som du nevner,cellshoppen.dk, også har du jo sider som ebay som også selger mye rart til mobiltelefoner.

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
cnn.cn hadde mye bra, hva for dårlig erfaringer har du med mytrendyphone? Handler litt der, og som regel gått greit, men har fått blant annet feil vare og litt sånne ting men, stort sett greit.

Samme problemer som deg, samt at de har brukt ufattelig lang tid på levering enkelte ganger og flere ganger gitt beskjed om at de er tom for en vare, selv om siden sier de har inne. Er jo ikke krise, men bare irriterende. :)

Lenke til kommentar
La de som jobber med det ta seg av rep. Det er ikke bare å løsne 4 skruer og bytte display slik det var for noen år siden. Det er stor sjanse for at du ødelegger mer om du driver på med uautorisert åpning.

Du bør vite litt hva du gjør ja, åpna selv en comunicator og hadde kjempeproblemer med å få den sammen igjen og den virket fortsatt ikke. Syntes heller ikke reprasjonen var så veldig dyr. Problemet var at den kablen mellom skjerm og keyboard hadde en tendens til å knekke.

Men nå er det vel greit å levere den inn til reprasjon i deler også :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...