E.I. Lonoff Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva i helvette er det her for no?! Kom i innboksen min på diskusjon.no [email protected] Hallo. Mitt navn er Sunia Jeg var imponert da jeg så profilen din på (www.diskusjon.no). Ett og jeg vil gjerne du e meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende bildet mitt for at du skal vite hvem jeg er. i belive vi kan establishe en langvarig forhold skip med you.In tillegg vil jeg vil du skal svare meg gjennom min private e-post-boksen ([email protected]) Dette er fordi jeg dont vite mulighetene for remainning i forum for lenge. Vennligst svar til innboksen min slik at jeg kan være i stand til å sende bildet mitt, og fortelle deg mer om meg. Takk, venter på å høre fra deg soonest. Sunia [email protected] Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Høres troverdig ut, hun vil jo bare at dere skal lage et holdbart skip sammen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Haha tvilsomme saker. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Nei så jaggu! Trur jeg bestiller flybillett til tøtta først som sist jeg. Må jo bli ordnings! XD Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1099012 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hun ville lage et langvarig skip med meg også. Er bare på grunn av den pene A'n først i nicket. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ååh! Har ikke fått meldinga! Kan trøste meg med at jeg fikk en lignende PM hos catchgamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå