Gå til innhold

Monster i kjelleren


Anbefalte innlegg

Fy faen jeg hater edderkopper!

Velger heller å ha fluer i hus enn å la en edderkopp leve.

Ser jeg en , får jeg delvis panikk og prøver å finne på en måte å drepe den på uten å komme nær den med ansikt eller hender den kan kravle opp på.

 

Har akkurat samme problemet:p Folk sier at du bare kan gå bort og drepe edderkoppen vist du er redd den, men er jo ikke så enkelt når du ikke tørr å nærme deg den! Pleier som regel å ta en avis vist jeg skal drepe en edderkopp:p Vist den er veldig stor lar jeg den heller bare bli der til den forsvinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker en gang da jeg kom hjem fra sommerferie, og når jeg skulle legge meg så jeg en sånn en på hodeputa mi, også løp jeg for å hente en avis å drepe den med, og tror du ikke jævelskapen hadde gått å gjemt seg når jeg var tilbake?

 

Ble 3 timer med jaking den kvelden da, men jeg fikk edderkoppen til slutt :devil:

Lenke til kommentar
Takk for at dere ødela nattsøvnen min. :p

 

When you are sleeping it is not likely that you engage in eating behavior, nor is it likely that a spider will want to crawl too deeply inside your mouth which is warm and wet.

 

However, if during your sleep a spider crawls into your open mouth or up your nose and gets trapped in your throat, it may in fact wind up in your stomach where it will be digested.

 

It is much more likely that a spider or mating pair of spiders would want to crawl and nest in your ear. If this happens then instead of eating a spider you may be able to hear spider noises.

 

Sov godt ;)

:dontgetit:

å fy faen.. eg kan aldri sova igjen :scared:

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk en mellomstor husedderkopp som bor under bokhylla mi, skal se om jeg får tatt bilder av den når den dukker fram igjen. :).

Den har bodd der snart 2 år.

 

Kjøp et terrarie til den da vet du. Så kan du gi den noen lekkerbisker til middag og se om han vokser seg stor å sterk. Vet om fler som har gjort det faktisk.

 

Hold på å kjøpe meg en Brachypelma annitha en gang men det ble med tanken takket være middels skrekk for dyrene.

Endret av Revox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...