Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rett etter runking

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest gutt 12 år

Når jeg har runket slik at det siger litt sæd ut, blir det plutselig litt vond å runke.

Så jeg bruker å slutte med engang å ta en dusj...

Når liksom sæden ligger igjen på hode er det vondt :/

Går det an å bruke opp sæden for dagen.

Eller går det an å ta ut så mye sæd man vil.

Jeg har runket 2 ganger under en time og begge ganger kom det sæd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan masturbere så lenge du holder ut, sæd produseres hele tiden, gjennom resten av livet.

Uten at jeg er en lege, så skal ikke sæd svi om det ligger igjen. - det må heller være noe annet jeg ikke vil gå spesifikk innpå.

Så nei, man kan ikke bruke opp lageret av sæd.

OBS! Jeg vil ikke at du skal betro deg 100% til det noen sier til deg over nett. Snakker heller med noen som står deg nærme.

Lenke til kommentar
Du kan masturbere så lenge du holder ut, sæd produseres hele tiden, gjennom resten av livet.

Uten at jeg er en lege, så skal ikke sæd svi om det ligger igjen. - det må heller være noe annet jeg ikke vil gå spesifikk innpå.

Så nei, man kan ikke bruke opp lageret av sæd.

OBS! Jeg vil ikke at du skal betro deg 100% til det noen sier til deg over nett. Snakker heller med noen som står deg nærme.

Ja, snakk heller med mor di. :!:

Lenke til kommentar

Er vel heller pikken som må kjøres inn litt ;). Er ikke unormalt at pikken blir vond etter de første gangene, men det ordner seg etterhvert når den blir vant til litt herjing. Tørk av pikkhuet når du har runka og spyl ut røret med piss :p.

Lenke til kommentar

Når sæden ligger igjen på hodet gjør det vondt?

--

Er det slik at selve sæden "svir"?

Eller er det slik at penis er øm etterpå? Like etter en orgasme når det kommer sæd gjør det for de fleste vondt å runke videre, så man trenger en liten pause. Det er helt normalt isåfall.

Lenke til kommentar
Når jeg har runket slik at det siger litt sæd ut, blir det plutselig litt vond å runke........

...............Jeg har runket 2 ganger under en time og begge ganger kom det sæd.

Dette kan være en irritasjon som kommer av at du onanerer for mye og for hardt.

Endret av fjellreven1
Lenke til kommentar

Kjør det inn, som tidligere sagt. Du kan sprute den vekk fra deg ved å ta det siste trekket hardt (ikke så hardt) bort fra kroppen. Skyt inn i et papir. Tørk fort.

Om du mener at det gjør vondt å runke etter du har kommet er ikke det så unormalt for "nybegynnere". Det er det at svæden svir som er uroende. Er du sikker på at det er sæden? Prøv å tørk bort med en gang du kommer neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro det rett og slett gjør vondt "pga sæden" fordi han kanskje kjører det for hardt og brutalt i starten :p. Så det blir ømt og smertefullt i ettertid. Ikke unormalt det, men tar du det roligere (ikke skviser den så hardt) etter det har gått over så blir det nok bra.

Lenke til kommentar
Når jeg har runket slik at det siger litt sæd ut, blir det plutselig litt vond å runke.

Så jeg bruker å slutte med engang å ta en dusj...

Når liksom sæden ligger igjen på hode er det vondt :/

Kjøre inn minstemannen:)

Går det an å bruke opp sæden for dagen.

Eller går det an å ta ut så mye sæd man vil.

Ta ut så mye du vil, det blir produsert ny sæd hele veien. Men du kan ikke runke hvert minutt på dagen og forvente at det skal komme like mye ut hver gang: :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...