Gå til innhold

Ny feedback-knapp på diskusjon.no ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På toppen og bunnen av feedback knappen går det en "usynlig" linje horisontalt over skjermen, som fører til ganske tydelig forvrengning av tekst når man scroller nedover. Jeg får dessverre ikke tatt noe screenshot, da jeg har prøvd flere ganger, og de kommer ikke opp på screenshots.

Bruker Firefox 3.1 b3, prøvde IE, men der var det ikke noe problem. Aner ikke om det er selve knappen, eller bare denne builden av firefox.

Noen andre som får dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvilket skin til forumet bruker du? Prøvd å bytte?

Har prøvd med både Opera og FF og har ingen problemer. Bruker "Hardware.no Dynamisk Ny"-skinnet.

Lenke til kommentar

Vi har allerede en feedback tråd her, men tilbake til problemet ditt. Har du prøvd å skifte skinn? Jeg gikk personlig over til Akam.no Dynamisk sin, der er den veldig nøytral.

Om problemet forsatt er der så vil jeg tro det er Firefox b3 sin feil.

Lenke til kommentar

Dere som vil ha vekk knappen kan blokkere følgende:

*uservoice.com*

I opera høyreklikker du på en side og velger blokker innhold. Legger til linjen over og lagrer. Etter en refresh (F5) vil ikke feedback-knappen eksistere lengre.

Lenke til kommentar
Hvilket skin til forumet bruker du? Prøvd å bytte?

Har prøvd med både Opera og FF og har ingen problemer. Bruker "Hardware.no Dynamisk Ny"-skinnet.

Hvordan bytter man? Jeg så litt rundt i kontrollpanelet, men fant ingenting

Edit: Glem det, fant det ut. Prøvde hw.no dynamisk, men da kommer ikke knappen opp. (Ikke noe problem forsåvidt :p). Takker

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Visste ikke engang at diskusjon.no hadde dynamiske skins jeg. Og her har jeg forarget meg over det smale forumet i lang tid :(

Edit: Jeg prøvde et par andre skins, det er akkurat samme problem på alle skins som har knappen.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Hvordan få den bort i firefox? Slike ting som dette som blir trykt nedover hodet på meg uten at eg har et valg irriterer meg.

Edit: La til *uservoice.com* i adblock. Borte var den. Takker Thor.

Men fremdeles irritert over at de ikke lar slike tulleting være frivillig.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har du Adblock Plus, en utvidelse til firefox, trenger du bare å gjøre som Thor sier, legge *uservoice.com* til i filteret.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...