Fred7555 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei, idag fikk jeg plutselig en liten lapp til høyre på skjermen hvor det står "feedback", og når man klikker på den kommer det mange valg som å logge inn på face, nettby osv. Er det en ny ting på diskusjon.no, eller har jeg fått noe virus eller noe galt på maskinen? Legger ved bilde som illustrasjon Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Samme greia her også, så det er nok ikke noe virus. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 er det samma hos meg... Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har også fått det, skjønner ganske lite akkurat nå. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Trykk på den. Er et stort system for feedback som ganske mange aktører bruker. Man må være registrert for å kunne kommentere forslagene, så ingen kommentarer (selv om jeg ville) fra min side. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du kan logge inn via t.d. Google eller Facebook. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Drar man pekeren over feltet så ser man at det er en kjent adresse, easy peasy.. ga litt feedback.. med en krass tone Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Selv om kanskje Facebook har vært med på å lage feedback-systemet synes jeg heller at diskusjon.no skulle hatt eget design på knappen som gikk i stil med forumdesignet du bruker. Tenker ikke på fargen som det allerede har vært gjort noe med men fonten. jeg tenker Facebook med en gang og det er ikke den assosiasjonen jeg vil ha til en feedback-knapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Så nå skal jeg forfølges av av denne knappen hvor enn jeg går i forumet? Diskusjon.no med nok et steg i gal retning, selv om tanken bak er god. Man får aldri for mye av tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvordan får man fjernet den? Er på ingen måte interessert i at all slags rask skal ta opp plass på skjermen min. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har ingen slik knapp her Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Den er ikkje i alle skin, bytt til Diskusjon.no-skinet so ser du den. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da er det jo enkelt å slippe den da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Trykket litt på den, men fjernet den når den ikke ville forsvinne... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvordan får man fjernet den? Er på ingen måte interessert i at all slags rask skal ta opp plass på skjermen min. http://diskusjon.uservoice.com/pages/gener...pen-mer-subtil- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Å gjøre den mindre synlig er ikke en god nok løsning. Foreløpig har jeg fått fjernet den ved å skifte skin. Får håpe det vil fortsette å være skins som ikke har dette implementert. Hva med å legge denne under forumkategoriene i stedet for? Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg tror jeg tar en pause fra forumet (ikke at jeg har vært blant de største misbrukerne). Diskusjon.no får anføre ovenstående som min feedback knyttet til den h... blå flekken jeg ikke får bort. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Bare å velge Hardware Dynamisk skin så slipper du den, mens forumet ser tilnærmet likt ut ellers. Easy peasy Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Et steg i feil retning, veldig irriterende siden den er der hele tiden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Et steg i feil retning, veldig irriterende siden den er der hele tiden. Helt enig. I stedet for å bruke tid på slikt tull, burde de heller brukt tiden til å få opp kvaliteten på artiklene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg