TonyMontana Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da jeg ikke hadde internett da jeg begynte å spille Burnout, mangler jeg endel trophies i trophylista. Tror det må være ca dei 10 første, 3-4 første sertifikata, smashes osv. Dei er tagga som tatt inne på spelet, men ikkje på trophycounten på PSN. Er det noen som har noe tips til hvordan jeg skal få ordnet dette? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Begynne på ny save, rett og slett. De er ikke retroaktive, så da må du starte en ny save og ta de på den måten Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Begynne på ny save, rett og slett. De er ikke retroaktive, så da må du starte en ny save og ta de på den måten Var det eg frykta, men takk for raskt svar. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Dumt spørsmål igjen. For å starte ny save, må jeg da slette den gamle eller er det mulighet for å ha flere saves samtidig? Fant ingen valg om dette i det hele inne på spillet. Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ja du må slette det.... Kopier save gamet ditt inn på en USB disk eller noe! Så slett det fra PS3! Etterpå kan du legge det inn igjen... Kopisperra på Burnout er tatt vekk, men det er låst til en spesiell konto... Endret 20. april 2009 av vicheous Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Ja du må slette det....Kopier save gamet ditt inn på en USB disk eller noe! Så slett det fra PS3! Etterpå kan du legge det inn igjen... Kopisperra på Burnout er tatt vekk, men det er låst til en spesiell konto... Tungvindt, men takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå